PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie wynagrodzenie za zorganizowanie grupy na szkolenie? › Re: jakie wynagrodzenie za zorganizowanie grupy na szkolenie?
  • Subject: Re: jakie wynagrodzenie za zorganizowanie grupy na szkolenie?
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Date: Wed, 26 Apr 2006 19:57:42 +1200
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje

    Kasi i Przemek wrote:
    > Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    > szkolenie trwa 5 dni roboczych.

    Wiec skup sie na malych firmach uslugowych. Wiekszosc handlu/produkcji,
    zwlaszcza malych firm, choc nie tylko, nie moze sobie pozwolic na
    oddelegowanie pracownika na tyle czasu i pozbawienie firmy jego pracy,
    zwlaszcza jak szkolenie nie jest zwiazane z pozniejszym wzrostem
    wydajnosci czy podniesieniem kwalifikacji bezposrednio przekladajacym
    sie na zysk firmy. W uslugach dzialajacych na zasadzie "od projektu do
    projektu i nie caly czas mamy jakis projekt" jest to bardziej elastyczne.
    Mozliwe, ze zeby zmusic firmy do przyjscia w ogole na to (temat nie jest
    popularny) trzeba bedzie w rozmowie telefonicznej uprzejmie zasugerowac,
    ze uczestnictwo w tym szkoleniu otwiera droge do uczestnictwa w innych
    ciekawych darmowych unijnych ofertach :) to bardzo skutecznie motywuje
    przy malo ciekawych szkoleniach z UE, podobnie jak mozliwosc spotkania
    innych przedsiebiorcow i nawiazanie kontaktow handlowych przy
    szkoleniach dla wlascicieli firm. Ewentualnie, branze zatrudniajace
    czesto niepelnosprawnych (ochroniarstwo, sprzatanie) moga byc
    zainteresowane tematem autentycznie. Bo temat niestety nie jest
    popularny, pracodawcy - poza zakladami w tym wyspecjalizowanymi - nie sa
    chetni zatrudniac osoby niepelnosprawne.
    Jak dla mnie, 2 dni pelnoetatowego dzwonienia jednej osoby zakladajac,
    ze zrobisz ww. preselekcje. ok. 6 godzin polaczen telefonicznych
    dziennie przez te dwa dni plus dniowka wykonujacej to osoby + czesc dnia
    na przypomnienie i upewnienie sie, ze ktos sie pojawi, na krotko przed
    szkoleniem. Zbierz wiecej chetnych niz miejsc, bo przy takich rzeczach
    bez zaangazowania finansowego wiele osob sie wycofuje, jak im cos innego
    wypadnie, a przy 5 dniach "wypadniecie czegos innego" jest calkiem
    prawdopodobne.
    To Ci powinno pomoc wyliczyc te czesc. Oszacowalam troche "w gore"
    biorac pod uwage to, ze zglaszasz brak doswiadczenia.

    > A tak przy okazji, jakie działy/osoby (funkcje) u waszych pracodawców
    > decydują o wysłaniu pracowników na szkolenie?

    W malych i malych-srednich firmach nalezy uderzac do wlasciciela, w
    wiekszych bywa roznie i po prostu pytasz sekretarki/recepcjonistki, kto
    decyduje o szkoleniach w tej firmie.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl