PracaGrupypl.praca.dyskusje › tajne zarobki

  • 1. Data: 2006-04-24 17:44:05
    Temat: tajne zarobki
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    Dlaczego polscy pracodawcy praktycznie wogole nie podaja przyszlych zarobkow
    na danym stanowisku pracy na ktore przeprowadzana jest rekrutacja?
    To co jest normalne na zachodzie to u nas jest nadal abstrakcja
    Niech sie wypowiedza spece od rekrutacji (psia ich mać)
    :]

  • 2. Data: 2006-04-24 17:52:42
    Temat: Re: tajne zarobki
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | To co jest normalne na zachodzie to u nas jest nadal abstrakcja
    | Niech sie wypowiedza spece od rekrutacji (psia ich mać)

    na zachodzie to tez nie jest regula.

    --
    pozdrawiam,
    exit

  • 3. Data: 2006-04-24 18:23:25
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ale tam to jest czesciej spotykane niz u nas
    tam nie ma takich przypadkow ze idziesz i nie wiesz o jaka place bedziesz
    sie starac
    ba ja nawet po kilku rozmowach nie wiedzialem jakie to beda stawki
    raz baba mi powiedziala "jakie sa pana wymagania co do placy? tylko prosze
    tutaj nie mowic jakichs sum z kosmosu"
    ja mysle ze placa ponizej 1000 netto dla inzyniera to minimum
    no moze dla niektorych pracodawcow to jest nadal za duzo

  • 4. Data: 2006-04-24 19:40:58
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    zasit <z...@w...pl> pisze:

> [...]
    > abstrakcja
    > Niech sie wypowiedza spece od rekrutacji (psia ich mać)

    Przecież całkiem niedawno przewinął się megawątek na ten temat.
    Zajrzyj do archiwum.

    --
    Nixe

  • 5. Data: 2006-04-24 21:27:01
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > To co jest normalne na zachodzie to u nas jest nadal abstrakcja
    > Niech sie wypowiedza spece od rekrutacji (psia ich mać)

    Ja umieszczałem w cv "oczekiwane zarobki" :-) i mam pracę. Nie usiałem się
    udawać na lipne rekrutacje i jakieś konkursy. Ale kiedyś zaproszono mnie na
    taką rozmowę niby godzili się na warunki itp, a chcieli tylko podpytać się o
    konkurencję, w której kiedyś pracowałem. Ale gów.o się dowiedzieli ...

    Pozdr
    Kriss

  • 6. Data: 2006-04-24 21:29:17
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    inaczej jest jak sie ma jakies doswiadczenie to wtedy mozna sporo wymagac od
    nich
    :]

  • 7. Data: 2006-04-24 23:16:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e2j2p0$ej3$1@news.wp.pl zasit <z...@w...pl> pisze:

    > Dlaczego polscy pracodawcy praktycznie wogole nie podaja przyszlych
    > zarobkow na danym stanowisku pracy na ktore przeprowadzana jest
    > rekrutacja?
    Nie "polscy pracodawcy" tylko pracodafcy w Polsce.
    W tym sprostowaniu zawarta jest odpowiedź na Twoje pytanie.

    Jotte

  • 8. Data: 2006-04-25 05:52:27
    Od: m...@v...pl

> [...]
    > ja mysle ze placa ponizej 1000 netto dla inzyniera to minimum
    > no moze dla niektorych pracodawcow to jest nadal za duzo

    dla Pana Inżyniera

    niestety te ćwoki jeszcze długo się nie nauczą cenić inżynierów, więcej zapłacą
    kafelkarzowi

    1000 netto? weź nie pierdol
    nie psuj rynku chłopie

    2000 minimum na początek to rozumiem
    funtów oczywiście

    jak nie to niech spierdalają wieśniaki na drzewo

  • 9. Data: 2006-04-25 06:16:30
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:3cb9.0000000f.444db91a@newsgate.onet.pl>
    Użytkownik <m...@v...pl> pisze:

    > 2000 minimum na początek to rozumiem
    > funtów oczywiście

    Jasne. Na początek :>
    Zwłaszcza dla chłopczyka, który właśnie odebrał dyplom, nie ma nawet
    przyzerowego doświadczenia, z przerażeniem patrzy na projekt, jeszcze
    większym przerażeniem reaguje na wyjazd do klienta/na serwis/w teren,
    brakuje mu umiejętności logicznego i praktycznego myślenia, robi koszmarne
    błędy, partoli robotę, nie potrafi wyciągać wniosków, ale za to może
    wyrecytować z pamięci sto tysięcy nikomu nie potrzebnych wzorów i definicji.
    Jak się do/nauczy, wtedy można płacić nawet i 2000 funtów.

    > jak nie to niech spierdalają wieśniaki na drzewo

    Niech zgadnę - jesteś/byłeś takim pokrzywdzonym chłopczykiem?

    --
    Nixe

  • 10. Data: 2006-04-25 07:55:20
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    a nixe to pewnie jest specjalista/specjalistką od rektrutacji i te swoje
    2000 bierze za nie robienie nic
    :]