PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie wynagrodzenie za zorganizowanie grupy na szkolenie? › jakie wynagrodzenie za zorganizowanie grupy na szkolenie?
    From: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jakie wynagrodzenie za zorganizowanie grupy na szkolenie?
    Date: Tue, 25 Apr 2006 08:57:45 +0200

    Witam

    Dostałem propozycję zorganizowania szkolenia dotyczącego zatrudniania osób
    niepełnosprawnych finansowanego z funduszy unijnych.

    Moje zadanie miałoby polegać na zorganizowaniu grupy uczestników 20 - 25
    osób na szkolenie. Uczestnikami mogą być przedsiębiorcy i ich pracownicy.

    Teren, na którym ma być szkolenie to województwo dolnośląskie.

    Zleceniodawca wymaga ode mnie określenia się z oczekiwaniami finansowymi.

    No i pojawia się dla mnie problem. Nie mam do czynienia z tą branżą, więc
    nie znam stawek.

    Na pewno muszą być pokryte koszty samochodu, telefonu lub telefon służbowy.
    Do tego jakieś diety? Czy może kwota wynagrodzenia?

    Zastanawiam się nad wynagrodzeniem określonym od osoby na szkoleniu.

    Może mi coś doradzicie w tym zakresie?

    Zapomniałbym, w przypadku sprawdzenia się istnieje możliwość dalszej
    współpracy.

    PrzemekK

    smeno@tlen..pl - wytnij kropka