PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie są zarobki informatyków - programistów w Łodzi

  • 11. Data: 2006-06-12 13:53:50
    Temat: Re: jakie są zarobki informatyków - programistów w Łodzi
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

> [...]
    > Lodzi. Raczej latwo je znalezc, co jakis czas sa ogloszenia w Wyborczej,
    > do tego biuro karier politechniki nieraz ma informacje na temat ofert
    > pracy, ogloszenia na wydzialach (wbrew pozorom nie kazda firma szukajaca
    > studentow stara sie jechac maksymalnie po kosztach). Podstawa to dobra
    > znajomsoc c++/c#/java (zalezy od firmy).
    > A co do adminow - znajomy, bedac na IV roku studiow, pracowal jako
    > admin, na pol etatu - 1200 netto (bez wczesniejszego doswiadczenia).
    > Wiec do autora watku - jesli podalbys nazwe firmy, to jest szansa ze
    > ktos z grupowiczow mialby dokladniejsze informacje.

    wymienie kilka firm np: Laser, Intersoft, Emapa czy dawny Wonlock (nie pamietam
    obecnej nazwy)

  • 12. Data: 2006-06-12 14:01:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Marcin wrote:
    > dla
    > czy brutto.
    >
    > wymienie kilka firm np: Laser, Intersoft, Emapa czy dawny Wonlock (nie pamietam
    > obecnej nazwy)

    Jak juz to Wonlok, i obecnie, jesli nie zalapales sie dawno temu i nie
    obnizyli ci pensji to tam sie kokosow nie zarabia... Zreszta firma robi
    sie coraz mniejsza (obecnie Asseco).

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 13. Data: 2006-06-12 14:18:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    badzio wrote:
    > Patrze, patrze a tu Tomasz Kaczanowski porozsypywal nastepujace haczki:
    > No wiesz... musze pilnie dostac sie z Wawy do Lodzi, to wychodze z
    > pracy, wsiadam w samochod i po 2godz jestem w Lodzi. jesli nie mam
    > samochodu, jade pksem, polskim expressem, pkp, wzglednie biore taksowke,
    > jesli mi naprawde bardzo zalezy - komfort moze nie najlepszy (zwlaszca
    > pks i pkp) ale zawsze cos. A z Irlandii - niestety samoloty nie odlatuja
    > co 30min, taksowki lotniczej tez nie wezme (za sensowne pieniadze)

    Tak tylko ze roznica 1000zl przecietnie nie rekompensuje tego...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 14. Data: 2006-06-12 15:30:20
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Marcin wrote:
    > Polska

    Pixel?

    pozdrawiam,
    Michał

  • 15. Data: 2006-06-12 20:13:48
    Od: "Piotr" <...@...pl>

    W artykule news:62f3.000000ae.448d381a@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): Marcin z adresu <m...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    > niedługo mam rozmowę w sprawie pracy w znanej Łódzkiej firmie
    > informatycznej. Mam roczne doświadczenie w pracy jako programista.
    > Interesuje mnie jaką wysokość pensji powinienem zaproponować. Wogóle
    > interesują mnie stawki dla informatyków, programistów w Łodzi. Proszę
    > określać czy to są stawki netto czy brutto.
    >
    > Z góry dziekuje za wszelkie informacje
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    Panie, powiedz Pan co Pan robiłeś, jakie masz doświadczenia,
    kwalifikacje i ile byś chciał zarabiać. Jaka firma i jakie stanowisko?
    Jaki zakres obowiązków...

    Dziwne to pytania: ile zarabia informatyk? Pewnie od 1,5k - 6k

    Pozdrawiam,
    --
    Piotr

  • 16. Data: 2006-06-12 21:32:36
    Od: r...@w...pl

    > Tak tylko ze roznica 1000zl przecietnie nie rekompensuje tego...

    wystarczy na wynajem mieszkania, problem dojazdu odpadnie.

  • 17. Data: 2006-06-13 07:24:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    r...@w...pl wrote:

    > wystarczy na wynajem mieszkania, problem dojazdu odpadnie.

    To tak ceny spadly.... Jeszcze pare lat temu - odstepne w miare
    normalnego mieszkania to bylo 1500zl... + oplaty

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 18. Data: 2006-06-13 08:03:31
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    > Panie, powiedz Pan co Pan robiłeś, jakie masz doświadczenia,
    > kwalifikacje

    jestem programistą z rocznym doświadczeniem. Wcześniej brałem udział w wdrożeniu
    systemu (od strony klienta), określałem założenia i wymagania dla nowego systemu
    a potem go testowałem

    >i ile byś chciał zarabiać.

    tego własnie chciałbym sie dowiedzieć od was. Ile moge ządać ?

    >Jaka firma i jakie stanowisko?

    Łódzka firma tworząca i wdrażająca systemy dla biznesu, stanowisko programisty

    > Jaki zakres obowiązków...

    pewnie tworzenie tego oprogramowania, ew. wdrożeniowiec

    > Dziwne to pytania: ile zarabia informatyk? Pewnie od 1,5k - 6k

    to wcale nie jest takie dziwne pytanie. interesuje mnie ile zarabia sie w takich
    firmach jak wcześniej wymieniłem, na stanowisku: programisty, wdrożeniowca czy
    informatyka

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 19. Data: 2006-06-13 08:24:08
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    > Pixel?

    Nie, chodzi mi głównie o firmę Laser, chociaż chetnie zapoznam sie z uwagami na
    temat innych firm

    Marcin

  • 20. Data: 2006-06-13 08:26:34
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > To tak ceny spadly.... Jeszcze pare lat temu - odstepne w miare normalnego
    > mieszkania to bylo 1500zl... + oplaty

    I nic sie nie zmienilo, jesli chodzi o Warszawe.
    No moze za 1300 cos juz znajdziesz.

    Stach