PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swieto podczas zagranicznej delegacji

  • 1. Data: 2006-06-12 00:23:59
    Temat: Swieto podczas zagranicznej delegacji
    Od: "marcin" <m...@g...pl>

    Mam pytanie: Czy jesli podczas delegacji zagranicznej bede pracowal
    podczas "polskiego" swieta (poniewaz w kraju pobytu nie obchodzi sie wtedy
    wolnego dnia), przysluguje mi dzien wolny do odebrania po powrocie?
    A co jezeli podczas tego samego wyjazdu trafil mi sie z kolei "obcy" dzien
    wolny (ludzie w polsce wtedy pracowli)? Te dni "znosza sie" czy
    interpretacja jest na korzysc pracownika?
    Bede wdzieczny za podanie zrodla, jesli ktos posiada taka wiedze
    Marcin

  • 2. Data: 2006-06-12 14:20:55
    Temat: Re: Swieto podczas zagranicznej delegacji
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    marcin napaskudził na ekranie:

    > A co jezeli podczas tego samego wyjazdu trafil mi sie z kolei "obcy" dzien
    > wolny (ludzie w polsce wtedy pracowli)? Te dni "znosza sie" czy
    > interpretacja jest na korzysc pracownika?

    Imo by się 'zniosły'. Za dzień pracy w niedzielę i święta pracodawca
    powinien wyznaczyć dodatkowy dzień wolny. Po prostu oddawany dzień wypadł w
    święto w innym kraju.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2006-06-12 17:18:35
    Od: " marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nikiel ;) <n...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    >
    > Imo by się 'zniosły'. Za dzień pracy w niedzielę i święta pracodawca
    > powinien wyznaczyć dodatkowy dzień wolny. Po prostu oddawany dzień wypadł w

    Dzieki za informacje, ale to chyba takie troche zgadywanie ;-)

  • 4. Data: 2006-06-12 19:26:30
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > interpretacja jest na korzysc pracownika?
    > Bede wdzieczny za podanie zrodla, jesli ktos posiada taka wiedze

    Też masz problem. Święto to święto. Jak sobie wyobrazasz, ze w Boże Ciało Polak
    może pracować. To oczywiste że nie idziesz do pracy. I niech kto Ci co zrobi.
    Długie łykendy w Polsce też się przenoszą w takich wypadkach. Jak czwartek jest
    świętem to bierzesz sobie dzień płatnego urlopu i do roboty dopiero w
    poniedzialek. Czwartek oczywiście płatny. A jak obcy dzień wolny ( byś się
    zdziwił ile ich mają, przeciętnie ze dwa w roku) to też masz płatne wolne. Tomek

  • 5. Data: 2006-06-12 19:39:04
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | interpretacja jest na korzysc pracownika?
    | Bede wdzieczny za podanie zrodla, jesli ktos posiada taka wiedze

    Takie rzeczy powinien regulowac jakis papier od pracodawcy. Moze tak byc iz
    jak lecisz do innego kraju to obowizauja Cie tamtejsze swieta.
    Co zrobisz jezeli np w innym kraju nie idzie sie do pracy i jakis dzien ( a
    w Polsce idzie sie ) ?? Najlepiej zapytaj pracodawcy bo w regulaminie pracy
    niema takiego zapisu , niestety.

    XYZ