PracaGrupypl.praca.dyskusje › portal internetowy,a zus i te inne...

  • 1. Data: 2006-06-11 19:23:17
    Temat: portal internetowy,a zus i te inne...
    Od: "moonchild" <m...@v...pl>

    witam.mam pomysł na własną działalność i programistów,którzy tworzą mi serwis.
    chciałbym aby to była moja legalna działalność.jak się odnależć w gąszczu
    przepisów.i czy te państwowe firmy złodziejskie nie zabiorą mi wszystkiego?może
    lepiej od razu do Anglii...

  • 2. Data: 2006-06-11 22:39:16
    Temat: Re: portal internetowy,a zus i te inne...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    moonchild <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    > odnależć w gąszczu przepisów.i czy te państwowe firmy złodziejskie
    > nie zabiorą mi wszystkiego?może lepiej od razu do Anglii...

    Pierwsza DG - ZUSy ok 260 zl miesiecznie + 100 + vat mniej wiecej na
    ksiegowosc (w koszty). Podatek 19% placisz.
    Rachunek bankowy 0 zl.
    Czyli drogo wcale nie jest.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-06-13 11:47:12
    Od: Katha <k...@T...poczta.onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > Pierwsza DG - ZUSy ok 260 zl miesiecznie + 100 + vat mniej wiecej na
    > ksiegowosc (w koszty). Podatek 19% placisz.
    > Rachunek bankowy 0 zl.
    > Czyli drogo wcale nie jest.

    Z tym rachunkiem bankowym to owszem owszem - ale tylko przez pół roku ;)
    na przykład. A koszty przelewów też 0 ? Na pewno nie ...
    A inne operacje bankowe ? A koszt karty bankomatowej ?
    Nie, nie jest drogo - ale troszkę drożej niż mówisz...

    --

    Katha