PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie są zarobki informatyków - programistów w Łodzi

  • 1. Data: 2006-06-12 09:47:07
    Temat: jakie są zarobki informatyków - programistów w Łodzi
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Witam
    niedługo mam rozmowę w sprawie pracy w znanej Łódzkiej firmie informatycznej.
    Mam roczne doświadczenie w pracy jako programista. Interesuje mnie jaką wysokość
    pensji powinienem zaproponować. Wogóle interesują mnie stawki dla informatyków,
    programistów w Łodzi. Proszę określać czy to są stawki netto czy brutto.

    Z góry dziekuje za wszelkie informacje

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-06-12 09:52:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Marcin wrote:
> [...]
    > programistów w Łodzi. Proszę określać czy to są stawki netto czy brutto.

    Wszystko zalezy od firmy od 800zl w gore... Przecietna to 2000 (dla
    programisty) brutto niestety, dla administratora ect jest zazwyczaj
    mniej. Oczywiscie mozna i wiecej, ale takich firm w Lodzi jest puki co
    niewiele... Choc zauwazylem, ze sie to zaczyna zmieniac.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2006-06-12 12:33:31
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał

    > firmy od 800zl w gore... Przecietna to 2000 (dla programisty) brutto
    O boże ...Aż nie chce się wierzyć :\ A niecale 200km na wschód ta średnia
    jest wieksza o 50%.

  • 4. Data: 2006-06-12 12:55:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    sheerer wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał

    > O boże ...Aż nie chce się wierzyć :\ A niecale 200km na wschód ta
    > średnia jest wieksza o 50%.

    Tylko, że czas podróży zbliżony z tym do Irlandii... A poza tym były
    czasy, że te 200 km na wschod place byly kikla razy wyzsze...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2006-06-12 13:03:35
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Tomasz Kaczanowski porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > mniej. Oczywiscie mozna i wiecej, ale takich firm w Lodzi jest puki co
    > niewiele... Choc zauwazylem, ze sie to zaczyna zmieniac.
    IHMO zalezy z jakich firm bedziesz liczyl srednie:) Wg mojego stanu
    wiedzy, programista z rocznym doswiadczeniem, spokojnie moze powinien
    dostac 2k netto/3k brutto + jakies bonusy (jezyki, prywatna opieka
    medyczna, imprezy firmowe itp - zalezy od firmy). Ale mam na mysli firmy
    raczej srednie i wieksze (nie takie, ktore zatrudniaja 4-5 programistow)
    i raczej z kapitalem zagranicznym. Takich firm jest co najmniej 5 w
    Lodzi. Raczej latwo je znalezc, co jakis czas sa ogloszenia w Wyborczej,
    do tego biuro karier politechniki nieraz ma informacje na temat ofert
    pracy, ogloszenia na wydzialach (wbrew pozorom nie kazda firma szukajaca
    studentow stara sie jechac maksymalnie po kosztach). Podstawa to dobra
    znajomsoc c++/c#/java (zalezy od firmy).
    A co do adminow - znajomy, bedac na IV roku studiow, pracowal jako
    admin, na pol etatu - 1200 netto (bez wczesniejszego doswiadczenia).
    Wiec do autora watku - jesli podalbys nazwe firmy, to jest szansa ze
    ktos z grupowiczow mialby dokladniejsze informacje.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-06-12 13:08:15
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Tomasz Kaczanowski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tylko, że czas podróży zbliżony z tym do Irlandii... A poza tym były
    > czasy, że te 200 km na wschod place byly kikla razy wyzsze...
    Ale koszt podrozy i latwosc przemieszczenia sie juz kilkakrotnie nizsze
    niz do/z Irlandii ;P
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2006-06-12 13:37:45
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    badzio wrote:
    > Patrze, patrze a tu Tomasz Kaczanowski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ale koszt podrozy i latwosc przemieszczenia sie juz kilkakrotnie nizsze
    > niz do/z Irlandii ;P

    Z latwoscia przemieszczania sie bym nie przesadzal, co do kosztow
    podrozy, jak zarabiasz wiecej, stac cie by zaplacic wiecej i o niebo
    wygodniej niz pkp pokonac ta trase.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2006-06-12 13:45:41
    Od: g...@g...com

    Marcin napisał(a):
    > Interesuje mnie jaką wysokość
    > pensji powinienem zaproponować.

    Powiedzialbym 4k brutto do negocjacji, ale nie gwarantuje ze Cie
    przyjmia :)
    A to zachodnia firma z oddzialem w Lodzi czy stricte polska?

  • 9. Data: 2006-06-12 13:47:36
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Tomasz Kaczanowski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Z latwoscia przemieszczania sie bym nie przesadzal,
    No wiesz... musze pilnie dostac sie z Wawy do Lodzi, to wychodze z
    pracy, wsiadam w samochod i po 2godz jestem w Lodzi. jesli nie mam
    samochodu, jade pksem, polskim expressem, pkp, wzglednie biore taksowke,
    jesli mi naprawde bardzo zalezy - komfort moze nie najlepszy (zwlaszca
    pks i pkp) ale zawsze cos. A z Irlandii - niestety samoloty nie odlatuja
    co 30min, taksowki lotniczej tez nie wezme (za sensowne pieniadze)
    > co do kosztow podrozy, jak zarabiasz wiecej, stac cie by zaplacic wiecej i o niebo
    > wygodniej niz pkp pokonac ta trase.
    Tutaj fakt
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 10. Data: 2006-06-12 13:52:16
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    > Powiedzialbym 4k brutto do negocjacji, ale nie gwarantuje ze Cie
    > przyjmia :)
    > A to zachodnia firma z oddzialem w Lodzi czy stricte polska?

    Polska