PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa 2003-2006 czy sa roznice

  • 1. Data: 2006-06-11 22:57:28
    Temat: Warszawa 2003-2006 czy sa roznice
    Od: "Wiesaw" <h...@o...pl>

    Witam,

    Wyjechalem z Wawy w 2004 roku, bo nie moglem znalezc pracy. Mieszkam w Ladku
    i zastanwiam sie nad powrotem do kraju. Czy w Wawie sytuacja polepszyla sie
    od 2004 roku?

    Chodzi mi o IT.

    Podrawiam

    Wieslaw

  • 2. Data: 2006-06-12 01:00:12
    Temat: Re: Warszawa 2003-2006 czy sa roznice
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    Wiesaw <h...@o...pl> zechciał[a] wyrazić opinię:
> [...]
    > Wyjechalem z Wawy w 2004 roku, bo nie moglem znalezc pracy. Mieszkam w
    > Ladku i zastanwiam sie nad powrotem do kraju. Czy w Wawie sytuacja

    IMO stanowczo nie jak wtedy nei znalazles i nadal masz podobny poziom to
    teraz tymbardziej nie znajdziesz

    chyba ze tym razem masz wysokie kwalifikacje IT :)

  • 3. Data: 2006-06-12 06:24:23
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesaw" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ladku
    > i zastanwiam sie nad powrotem do kraju. Czy w Wawie sytuacja polepszyla

    Zostan gdzie jestes i ciesz sie tym co masz:D Przy dobrym ukladzie zarobisz
    tu tyle co tam na zmywaku ( przeciez nie pracujesz na zmywaku, co nie?:)
    Niby rynek sie troche ruszyl, niby wyglada to lepiej niz pare lat temu,
    ale.... ja bym nie wracal.
    pozdr
    /p

  • 4. Data: 2006-06-12 07:54:32
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Stary to jest totalnie nieprawda co ludzie piszą. Jestem studentem IV roku
    informy na polibudzie warszawskiej. Jakiś czas temu zaczęło się ssanie na
    informatyków (przynajmniej w wawie). Żaden z moich znajomych (łącznie ze
    mną) nie miał kłopotów ze znalezieniem pracy w tym fachu. Nie mówie, że
    zawsze to jest jakaś super praca..ale już sam fakt o czymś świadczy.
    Zastanów się porządnie czy finansowo opłaca Ci się wracać. Nie wiem jakie
    masz kwalifikacje/doświadczenie, ale student bez doświadczenia dostaje w
    wawie zazwyczaj 3000 brutto na początek.

    Pozdrawiam
    pr

  • 6. Data: 2006-06-12 08:30:26
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sheerer" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > masz kwalifikacje/doświadczenie, ale student bez doświadczenia dostaje w
    > wawie zazwyczaj 3000 brutto na początek.

    Wlasnie. 3000 brutto... Sorry, ale co to za kasa jest??? Teraz pomysl.
    Srednio doswiadczony fachowiec wyciagnie, w Wawce, powiedzmy ok 1000 L na
    reke (licze w funciakach bo kolega ktory zalozyl temat siedzi w UK)
    Oczywiscie to srednia, bo znam ludzi ktorzy dostaja 12 brutto a znam takich
    co zarabiaja 5. Moj kumpel pod Londkiem dostaje 1000L na reke za rabanie
    kotletow. Oczywiscie, jesli jestes kolesiem ktory tu zarabia ten 1000 w IT,
    i pojedziesz do UK zarabiac te sama kase na zmywaku, to no comments. Ale
    place w UK w IT sa 'nieco wyzsze' niz 12 tys. L rocznie. Powiedzmy, ze
    standard to 30K (zanizam, technologie w ktorych pracuje sa warte srednio 15k
    rocznie wiecej, ale nie wiem, czym zajmuje sie kolega). Nawet w UK to dobra
    kaska, ktora pozwala na godne zycie. Jesli Wieslaw planuje powrot do kraju,
    to radze mu poczekac i poodkladac na normalna emeryturke. Tutaj nigdy nie
    zarobi tyle co tam. Sila nabywcza pieniadza tez jest inna.
    Pozdro
    /p

  • 7. Data: 2006-06-12 08:46:53
    Od: "gg" <...@d...com>

    > place w UK w IT sa 'nieco wyzsze' niz 12 tys. L rocznie. Powiedzmy, ze
    > standard to 30K (zanizam, technologie w ktorych pracuje sa warte srednio
    > 15k

    35k, w londynie pewnie wiecej

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-06-12 08:48:05
    Od: "gg" <...@d...com>

    zapomnialem, to srednia dla software developer. Sorki za
    moze nieprawidlowa informacje dla ogolnej sredniej IT