PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?

  • 151. Data: 2006-10-09 04:46:00
    Temat: Re: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Skoczylas napisał(a):

    > Inne najwyraźniej nie docierają. Mam nadzieję, że nie obraziłem nikogo tym
    > porównaniem. Chciałem tylko wykazać, że ludzie dużo bardziej zagrożeni
    > potrafili oszukiwać. Tym bardziej pracownicy zagrożeni wyrzuceniem z pracy,
    > w którje panuje taka atmosfera, będą oszukiwać - jeżeli będą czuć taką
    > potrzebę.

    Oj... Nie tylko będą oszukiwać a wręcz staną się w tym specjalistami.
    Kiedy tylko będą mieli okazję narobić pracodawcy koło pióra to zrobią to
    z wielką radością. Jak to mówią: kto mieciem wojuje ten od miecia ginie
    ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 152. Data: 2006-10-09 17:53:20
    Od: MK <k...@p...fm>

    herakles napisał(a):

    > postaw w domu proksiaka najlepiej na porcie kaimś przez który wyjdziesz na
    > świat, np, 25, 995, 9000 i łącz się z netem przez to właśnie proxy.

    Witam,
    ale co zrobić jak wszytko musi przechodzić przez firmowe proxy :)
    może być nawet transparent i do tego filtr, do tego
    może zablokować sam protokół proxy niezależnie od portu
    tak się blokuje p2p.

    Moje propozycje.

    pierwszy sposób to karta RILOE, RILOE II ( compaq/HP ) lub RSA( IBM )
    http://h18004.www1.hp.com/products/servers/managemen
    t/riloe2/index.html
    łączysz się z komputerem w domu po poprzez przeglądarkę WWW i sprawdzasz
    poczte zdalnie

    drugi sposób to instalujesz sobie w domu webmaila, łączysz się poprzez
    WWW z klientem pocztowym w domu.

    trzeci sposób to założyć sobie shella na jakimś serwerze
    łączysz się z nim po SSH i sprawdzasz poczte pine'm :))))

    czwarty sposób to instalujesz w domu VNC i sprawdzasz poczte w domu zdalnie

    pierwszy i drugi na 100% zadziałają drugi i trzeci
    niekoniecznie bo mogą być porty zablokowane ale często zdają się być
    otwarte bo sami admini z tego korzystają.

    MK

  • 153. Data: 2006-10-09 18:20:08
    Od: MK <k...@p...fm>

    Any User napisał(a):

    > Straszenie "rzeczami" jest bez sensu. Nieporównywalnie skuteczniejsze
    > jest wywołanie trwałej atmosfery zastraszenia samym autorytetem
    > pracodawcy. Aczkolwiek to już nieco wyższa szkoła jazdy, no i znacznie
    > więcej pracy, aby zbudować taki system - nie wiem też, czy by się w
    > praktyce dało w firmie np. >100-osobowej.

    Jak byś pracował u mnie to byś wyleciał odrazu, takiego mobbera dawno
    nie spotkałem.

    MK

  • 154. Data: 2006-10-09 18:40:19
    Od: MK <k...@p...fm>

    Any User napisał(a):

    > Tak jak już pisałem, pracownika nalezy oceniać wieloaspektowo:
    > - wydajność
    > - monitoring łącza
    > - monitoring kompa (oba niezależnie od siebie)
    > - rejestracja czasu różnych czynności (ale to już zależy od konkretnej
    > firmy, np. w jednej zakupiono do wszystkich drzwi, łącznie z kiblem,
    > zamki magnetyczne na imienne karty, rejestrujące godziny)
    > - monitoring pomieszczeń firmowych (kamery)
    > - szczegółowe raporty wypełniane przez pracownika, z naciskiem właśnie
    > na dokładne umotywowanie potrzeby angażowania współpracowników w dany
> [...]

    Hhehehe... u mnie w firmie to wprowadzono,
    i wiecie co to dało, mało co firma z torbami nie poszła
    zatrudniono kilka osób do kierowania nami i
    wydajność zaczęła spadać ponieważ za dużo czasu zajmowała
    biurokracja, trzeba było wypisywać dokładnie gdzie co i jak.
    Więc zatrudnili więcej osób do pracy.
    przed zmianami było
    7 pracowników + 1 kierownik + 1 dyrektor
    po zmianach
    14 pracowników + 1 kierownik + 1 kordynator + 3 dyrektorów
    a wydajność ta sama.

    MK

  • 155. Data: 2006-10-09 18:56:36
    Od: MK <k...@p...fm>

    Any User napisał(a):

    > 1. Tak, uważam, że jeśli komuś zależy na pracy, bo nie ma wyboru, to
    > jest w stanie.
    >
    > 2. Wielu ludzi udowodniło to w praktyce. Z zastosowaniem tych środków
    > monitoringu, o których pisałem, a także kilku innych.
    >
    > 3. Tak, jak już pisałem, zdaję sobie sprawę, że taki tryb jest dla
    > pracownika na dłuższą metę wyniszczający, zatem trzeba odpowiednio
    > zaplanować rotację, aby później nie przegiąć z kosztami.

    "Arbeit macht frei"

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Arbeit_macht_frei

  • 156. Data: 2006-10-09 19:07:44
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > "Arbeit macht frei"
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Arbeit_macht_frei

    Przeczytałem i nie widzę związku.

  • 157. Data: 2006-10-09 19:12:10
    Od: MK <k...@p...fm>

    Any User napisał(a):

    > Przeczytałem i nie widzę związku.

    To walnij sobie taki napis na drzwiach
    będziesz wtedy COOL.

    MK

    P.S. A może miałeś dziadka w SS ?

  • 158. Data: 2006-10-09 20:18:38
    Od: "Grzegorz Skoczylas" <g...@t...pl>

    |W wiadomości news:egbloa$1vd$1@nemesis.news.tpi.pl Grzegorz Skoczylas

    | Taaa...
    | To wyobraź sobie, że takie coś jest twoim szefem...
    | Jeszcze za mało?

    Ja jestem programistą i nie wyobrażam sobie, żeby ktoś przy zdrowych
    zmysłach próbował w ten sposób programistów traktować. Ale nie wiem jakich
    podwładnych ma AnyUser, czym się zajmują. Przecież inaczej kieruje się grupą
    programistów (dla przykładu), a zupełnie inaczej brygadą mającą za zadanie
    wykopanie rowu przy pomocy łopat (też dla przykładu). Oczywiście w obu
    przypadkach trzeba po prostu być człowiekiem.

    Gdybym miał pracować w takiej firmie lub mieć tylko takiego kierownika to
    już bym mieszkał w Szkocji, Irlandii lub Anglii. Zbyt wysoko sobie cenię
    swoje własne zdrowie psychiczne.

    | Chodzi mu o pracowników będących ludźmi. Pracownicy są bowiem w znakomitej
    | wiekszości ludźmi. Rodzaj pracy, stanowisko są bez większego znaczenia.

    Nie pochwalam metod AnyUser - dlatego z nim polemizuję. Chciałem tylko
    napisać, że być może w tym jego postępowaniu jest jakieś ziarenko sensu. Jak
    już w tym wątku napisałem, w ogólności uważam jego postępowanie za
    nieetyczne.

    Gdy czytam poglądy AnyUser w tym wątku to ciągle chodzą mi po głowie słowa
    kardynała Stefana Wyszyńskiego: "Nie wystarczy urodzić się człowiekiem,
    trzeba jeszcze być człowiekiem".

    --
    Grzegorz Skoczylas

  • 159. Data: 2006-10-09 21:10:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:egeb0f$n44$1@nemesis.news.tpi.pl Grzegorz Skoczylas
    <g...@t...pl> pisze:

    > Ja jestem programistą i nie wyobrażam sobie, żeby ktoś przy zdrowych
    > zmysłach próbował w ten sposób programistów traktować.
    A traktowanie w ten sposób nieprogramistów wyobrażasz sobie?

    > Ale nie wiem
    > jakich podwładnych ma AnyUser, czym się zajmują.
    To nie ma znaczenia.

    > Oczywiście w obu przypadkach trzeba po prostu być
    > człowiekiem.
    Są tacy - a jest ich naprawdę niemało - których człowieczeństwo polega
    wyłącznie na biologicznej przynależności do gatunku.

    > Gdybym miał pracować w takiej firmie lub mieć tylko takiego
    > kierownika to już bym mieszkał w Szkocji, Irlandii lub Anglii.
    Takie "cóś" mogłoby Cię przegnać z Twojego kraju?

    > Nie pochwalam metod AnyUser - dlatego z nim polemizuję. Chciałem tylko
    > napisać, że być może w tym jego postępowaniu jest jakieś ziarenko sensu.
    Nie mogę się z tym zgodzić. Już on sam jest bez sensu, co tu o postępowaniu
    gadać.

    Jotte

  • 160. Data: 2006-10-09 21:52:25
    Od: m...@g...com

    Any User wrote:

    > Możesz szerzej? Co jest dziwnego/śmiesznego w tym, że nie mam
    > wykształcenia z zakresu psychologii i dokształcam się samodzielnie w
    > ramach hobby?

    Dobór lektury ....

    "ja w życiu przeczytałem jedną książkę(...) a ty naczytałeś się jakichś
    bajek o żabkach i próbujesz na siłę tym zainteresować innych" :)

    p. m.