PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?

  • 1. Data: 2006-10-04 19:53:41
    Temat: jak ominąć ograniczenia w dostepie do poczty w pracy?
    Od: " art" <a...@g...pl>

    Mam ograniczoną mozliwosc korzystnia z prywatnej poczty za posrednictwem
    sluzbowych komputerow. Po wpisaniu adresu poczty (jakiejkolwiek) pojawia sie
    na ekranie komunikat, informujacy ze dostep do strony jest zablokowany.

    Pewnie mozna to jakos sprytnie ominąć, tylko jak????

    Jesli ktos ma jakąś rade, bede wdzeczny za podpowiedz.

    Pozdrawia,
    artur

  • 2. Data: 2006-10-04 20:03:33
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 04-10-2006 o 21:53:41 art <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pewnie mozna to jakos sprytnie ominąć, tylko jak????
    >
    > Jesli ktos ma jakąś rade, bede wdzeczny za podpowiedz.

    NTG.

    Powiedzmy, że blokują Ci możliwość ściągania poczty klientem pocztowym.
    Powiedzmy, ze blokują Ci dostęp do wszystkich stron www w rodzaju
    poczta.onet.pl gmail.com i tak dalej.

    W takim przypadku załozyłbym sobie konto na jakimś egzotycznym serwerze z
    webmailem np. w Paragwaju, a na pozostałych zrobił jakies powiadamianie.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 3. Data: 2006-10-04 20:09:14
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    art wrote:

> [...]
    > na ekranie komunikat, informujacy ze dostep do strony jest zablokowany.
    >
    > Pewnie mozna to jakos sprytnie ominąć, tylko jak????

    a probowales laczyc sie przez jakis serwer proxy?

  • 4. Data: 2006-10-04 20:09:51
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 04-10-2006 o 22:09:14 MarcinF <m...@i...pl> napisał(a):

    > a probowales laczyc sie przez jakis serwer proxy?

    ROTFL

  • 5. Data: 2006-10-04 20:17:07
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    "Tomek P." wrote:

    > ROTFL

    co Cie tak rozbawilo? masz na mysli to ze w ogole biore pod uwage
    zastosowanie przez administratora tak nieskutecznej blokady
    ze nie warto poswiecic 15 sekund na sprawdzenie ?

  • 6. Data: 2006-10-04 20:18:06
    Od: J2 <j...@o...pl>

    art napisał(a):
> [...]
    > na ekranie komunikat, informujacy ze dostep do strony jest zablokowany.

    Bardzo dobrze poniewaz komputer sluzbowy sluzy do pracy, a nie wysylania
    poczty, spamu etc.

    > Pewnie mozna to jakos sprytnie ominąć, tylko jak????

    Heh ;)

    > Jesli ktos ma jakąś rade, bede wdzeczny za podpowiedz.

    Zacznij sie przykladac do pracy bo szef Ci placi za prace, a nie
    czytanie prywatnej poczty.

  • 7. Data: 2006-10-04 20:29:06
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 4 Oct 2006 19:53:41 +0000 (UTC), " art"
    <a...@g...pl> zakodował:

    >Mam ograniczoną mozliwosc korzystnia z prywatnej poczty za posrednictwem
    >sluzbowych komputerow.

    I słusznie. Gdyby sprzęt był używany do celów prywatnych, to
    pracodawca musiałby to oZUSować i opodatkować jak świadczenie
    pieniężne.

    >Pewnie mozna to jakos sprytnie ominąć, tylko jak????

    A, to na grupy zajmujące się sieciami komputerowymi, zabezpieczeniami
    itp.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 8. Data: 2006-10-04 20:32:01
    Od: " artur" <a...@N...gazeta.pl>

    MarcinF <m...@i...pl> napisał(a):

    > a probowales laczyc sie przez jakis serwer proxy?

    Kurcze, gdybym wiedział jak to zrobic to bym nie zadawal pytania ;)
    A mógłys mi podpowiedziec jak spróbować "laczyc sie przez jakis serwer proxy"?
    Jestem zielony w te klocki...

    Spodobal mi sie pomysl z Paragwajemy. Tylko jak jest "poczta" po paragwarjsku?
    Zakładam ze ograniczenie jest tylko na słowa "poczta" i "mail" :)))

    Aha, celem uzupelnienia, ograniczenie mam w dostępie do poczty zarówno przez
    internet (onet, interia etc) jak i w outlooku (nie moge sobie sciagac
    prywatnej poczty na OLook).

    Pozdrawiam,
    artur

  • 9. Data: 2006-10-04 20:46:18
    Od: " Clouddancer" <c...@g...pl>

    art <a...@g...pl> napisał(a):

    > Pewnie mozna to jakos sprytnie ominąć, tylko jak????
    >
    > Jesli ktos ma jakąś rade, bede wdzeczny za podpowiedz.

    Jezeli chodzi Tobie wylacznie o czytanie tego co przychodzi, ustaw sobie (badz
    zaloz konto pocztowe ktore to umozliwia), przekierowanie poczty na sluzbowy
    mail. :) Najlepiej jakby dalo sie tak ustawic ze przekierowywana jest kopia,
    bez kasowania wiadomosci na skrzynce przekierowywujacej (oj zamieszane ale
    chyba zalapiesz).

    Pzdr,

    CDD

  • 10. Data: 2006-10-04 20:50:30
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 04 Oct 2006 22:09:14 +0200, MarcinF <m...@i...pl>
    w <4...@i...pl> napisał:

    > a probowales laczyc sie przez jakis serwer proxy?

    Prawdopodobnie łączy sięprzez proxy, zakładowe, które uniemożliwia
    otwieranie pewnych adresów.
    Ba, prawdopodobnie nawet jego połączenia są logowane, i szef może mieć
    dostęp do listy adresów, które jego pracownik/cy odwiedzają.

    ja czyli jakub
    Revoke.