PracaGrupypl.praca.dyskusje › Product Manager

  • 1. Data: 2006-10-05 07:25:57
    Temat: Product Manager
    Od: "jarosz" <j...@w...pl>

    Cześć,
    mam dość nietypowe, a może typowe pytanie. Jaki jest zakres
    obowiązków na stanowisku Product Manager i jakie umiejętności są
    niezbędne na tym stanowisku? Dzięki bardzo za konkretne odpowiedzi
    ;). Pozdrawiam jarosz

  • 2. Data: 2006-10-05 07:36:34
    Temat: Re: Product Manager
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jarosz napisał(a):

> [...]
    > obowiązków na stanowisku Product Manager i jakie umiejętności są
    > niezbędne na tym stanowisku? Dzięki bardzo za konkretne odpowiedzi

    Oj... Przecież to może być wszystko. Jedynym ograniczeniem jest
    wyobraźnia osoby układającej ogłoszenie... ;) Dlatego jedyną
    osobą od której możesz uzyskać _konkretną_ odpowiedź jest tak
    dla której będziesz pracował. Wszystkie inne odpowiedzi są co
    najwyżej bardzo ogólne.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-10-05 08:15:22
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

> [...]
    > osobą od której możesz uzyskać _konkretną_ odpowiedź jest tak
    > dla której będziesz pracował. Wszystkie inne odpowiedzi są co
    i najlepiej rob notatki w czasie tej rozmowy, tak aby rozmowca mial
    jasnosc, ze bedziesz pamietal co mowi, bo inaczej po miesiacy, czy dwoch
    okaze sie ze Twoj zakres sie powiekszyl ;))

    Pozdrowko

    Bonza

  • 4. Data: 2006-10-05 08:17:03
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 05-10-2006 o 09:25:57 jarosz <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > obowiązków na stanowisku Product Manager i jakie umiejętności są
    > niezbędne na tym stanowisku? Dzięki bardzo za konkretne odpowiedzi

    Nie ma lepszej odpowiedzi niz http://42.pl/u/mkF

    Tak trudno było na to wpaść? To może się zastanów, czy powinienes składac
    aplikację na stanowisko menedżerskie?

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 5. Data: 2006-10-05 08:59:27
    Od: "jarosz" <j...@w...pl>

> [...]
    > aplikację na stanowisko menedżerskie?
    >
    > --
    > kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony

    Wyobraź sobie, że aż tak głupi nie jestem i ogłoszenia mam już
    przegladnięte, natomiast pisząc tego posta chciałem uzyskać trochę
    bardziej szczegółowy opis niż te znajdujące się w ogłoszeniach.
    pozdr
    PS zmień zawód, bo wróżbiarstwo słabo Ci wychodzi - nie zamiarzam
    składac aplikacji na to stanowisko.