PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatycy - wiedza ogólna a specjalistyczna

  • 21. Data: 2004-11-16 10:55:42
    Temat: Re: informatycy - wiedza ogólna a
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    <a...@h...pl> writes:
    > Okolo 400 jednostek w Polsce. Ja obslugiwalem 3 ( w porywach 4) okolo 120
    > userow, 6 serwerow produkcyjnych i 2 pomocnicze.
    Faktycznie niefajnie. Ciekaw jestem, jak długo bym wytrzymał...

    Kilka lat temu to pewnie długo. Byłem młody, ambitny, z zadatkami
    na pracoholika. Na szczęście poskutkowała terapia szokowa. Kilkanaście
    godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Przez jakieś 3-4 miesiące. Cóż,
    asertywności też się trzeba uczyć. No, ale też nauczyłem się tego, że jak
    mi się coś nie podoba to kłapię dziobem do decyzyjnych, że mi się nie podoba.
    Rekord to prawie rok. Od września do sierpnia. Potem się zwolniłem, bo ileż
    można. No, ale zszedłem z tematu na osobiste zwierzenia, już się zamykam :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Promotor polecił mi, żebym przy opisie wzorów podtrzymywania swojego
    statusu przez adminów korzystała z książki opisującej analogiczne

  • 22. Data: 2004-11-16 12:22:19
    Temat: Re: informatycy - wiedza ogólna a specjalistyczna
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Michaił GawłOFF wrote:

    > Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jesli chodzi o prace dla informatyków to rynek w polsce sie juz nasycił
    > i jest nadmiar informatyków. ale jestes naprawde dobry w tym co robisz to na
    > pewno znajdziesz prace.

    A tam nasycił się. Wiele firm szuka pracowników. Ot choćby Motorola z paru
    wątków obok.

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl

  • 23. Data: 2004-11-16 12:22:36
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    <a...@h...pl> writes:
    >From: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>
    >Subject: Re: informatycy - wiedza =?iso-8859-2?Q?og=F3lna?= a
    >Date: Tue, 16 Nov 2004 10:55:42 +0000 (UTC)

    >Faktycznie niefajnie. Ciekaw jestem, jak długo bym wytrzymał...

    Mi jakos szlo bo sobie troche "wychowalem" uzytkownikow. Ale czasu dla siebie
    prawie nie mialem ...

    >asertywności też się trzeba uczyć. No, ale też nauczyłem się tego, że jak
    >mi się coś nie podoba to kłapię dziobem do decyzyjnych, że mi się nie podoba.

    Mniej wiecej za klapanie dziobem mi podziekowano ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 24. Data: 2004-11-16 12:32:32
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    > A tam nasycił się. Wiele firm szuka pracowników. Ot choćby Motorola z paru
    > wątków obok.

    Rynek... rozwarstwil sie :)

    I.

  • 25. Data: 2004-11-16 12:50:12
    Temat: Re: informatycy - wiedza ogólna a specjalis
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cncrdq$l4a$1@news.dialog.net.pl> Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>
    writes:
    >From: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>
    >Subject: Re: informatycy - wiedza =?ISO-8859-2?Q?og=F3lna_a_specjalis?=
    >Date: Tue, 16 Nov 2004 13:22:19 +0100

    >A tam nasycił się. Wiele firm szuka pracowników. Ot choćby Motorola z paru
    >wątków obok.

    Szukaja glownie programistow. Zgodnie z nomenklatura informatycy to
    administratorzy sieci i systemow. Polecam odpowiedni dokument o
    kwalifikacjach ...

  • 26. Data: 2004-11-16 15:49:47
    Od: j...@i...pl (Grzegorz Jasiniak)

    azbest <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > sam zaprzeczas sobie. Z jednej strony nadmiar/nasycenie/full z drugiej znajdzie
    > się.
    >
    > :) probabli cos mozna znalezc, ale gdzie... :( Chyba, ze mowisz o
    > "znajomosciach" to wtedy faktycznie, mimo nasycenia na pewno sie znajdzie

    A to masz, akurat jak dla Ciebie(?) :-)

    http://tinyurl.com/3r3t8

    G.J.

  • 27. Data: 2004-11-16 16:46:44
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Stanislaw Chmielarz wrote:

    > Szukaja glownie programistow. Zgodnie z nomenklatura informatycy to
    > administratorzy sieci i systemow. Polecam odpowiedni dokument o
    > kwalifikacjach ...

    Dokkument? Jakiś urzędowy? Przyznam, że nie rozumiem. :-(

  • 28. Data: 2004-11-16 22:42:03
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cndati$vb$1@news.dialog.net.pl> Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>
    writes:
    >From: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>
    >Subject: Re: informatycy - wiedza =?ISO-8859-2?Q?og=F3lna_a_specjalis?=
    >Date: Tue, 16 Nov 2004 17:46:44 +0100

    >Dokkument? Jakiś urzędowy? Przyznam, że nie rozumiem. :-(

    Jest taki dokument poniewaz np.: szkoly ksztalcace specjalistow w tej
    dziedzinie musza wiedziec czego maja ich uczyc.
    Polecam Google ...