PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatycy - wiedza ogólna a specjalistyczna › Re: informatycy - wiedza ogólna a
    From: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: informatycy - wiedza ogólna a
    Date: Tue, 16 Nov 2004 10:55:42 +0000 (UTC)

    <a...@h...pl> writes:
    > Okolo 400 jednostek w Polsce. Ja obslugiwalem 3 ( w porywach 4) okolo 120
    > userow, 6 serwerow produkcyjnych i 2 pomocnicze.
    Faktycznie niefajnie. Ciekaw jestem, jak długo bym wytrzymał...

    Kilka lat temu to pewnie długo. Byłem młody, ambitny, z zadatkami
    na pracoholika. Na szczęście poskutkowała terapia szokowa. Kilkanaście
    godzin na dobę, 7 dni w tygodniu. Przez jakieś 3-4 miesiące. Cóż,
    asertywności też się trzeba uczyć. No, ale też nauczyłem się tego, że jak
    mi się coś nie podoba to kłapię dziobem do decyzyjnych, że mi się nie podoba.
    Rekord to prawie rok. Od września do sierpnia. Potem się zwolniłem, bo ileż
    można. No, ale zszedłem z tematu na osobiste zwierzenia, już się zamykam :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Promotor polecił mi, żebym przy opisie wzorów podtrzymywania swojego
    statusu przez adminów korzystała z książki opisującej analogiczne