PracaGrupypl.praca.dyskusje › zlozenie wypowiedzenia - co dalej?

  • 1. Data: 2004-11-15 19:35:51
    Temat: zlozenie wypowiedzenia - co dalej?
    Od: "M" <s...@p...onet.pl>

    Jak sie zachowac po zlozeniu wypowiedzenia?
    Zalozmy ze zloze je w piatek w godzinach popoludniowych. Obowiazuje mnie 2
    tygodniowy okres wyp. Mam zalegly urlop na ktory chcialbym pojsc. Jak mam
    sie zachowac? Czy w poniedzialek przychodze normalnie do pracy? A moze w
    piatek po zlozeniu wypowiedzenia isc na rozmowe z szefem? Moze ktos sie
    podzieli swoim doswiadczeniem w tej kwesti

  • 2. Data: 2004-11-15 19:43:54
    Temat: Re: zlozenie wypowiedzenia - co dalej?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    M <s...@p...onet.pl> zapodał(a):
> [...]
    > piatek po zlozeniu wypowiedzenia isc na rozmowe z szefem? Moze ktos sie
    > podzieli swoim doswiadczeniem w tej kwesti

    No chyba wypada zapytać się przełożonego, jak widzi dalej współpracę (przecież
    będziesz jeszcze pracownikiem, nie możesz sobie sam przyznać urlopu...).
    Jak nie dostaniesz tego wolnego - będą musieli Ci zrekompensować to finansowo...

    ps. wypowiedzenie zacznie obowiązywać od 1-go nowego miesiąca... - więc może
    rzeczywiście poproś szefa o te 2 tyg. urlopu od poniedziałku

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-11-15 22:15:18
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 15 Nov 2004 20:43:54 +0100, "DooMiniK"
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> zakodował:

    [...]
    >ps. wypowiedzenie zacznie obowiązywać od 1-go nowego miesiąca... - więc może
    >rzeczywiście poproś szefa o te 2 tyg. urlopu od poniedziałku

    Niby czemu zacznie od następnego miesiąca?

    Do pracy oczywiście chodzić należy, chyba, że dostaniesz na piśmie
    zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy.
    A do szefa, to ja bym poszedł przed i to jemu wręczył wypowiedzenie
    (prosząc jednocześnie o autograf i datę na swoim egzemplarzu).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2004-11-16 01:07:00
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cnb0b1$suu$1@news.onet.pl M <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Jak sie zachowac po zlozeniu wypowiedzenia?
    > Zalozmy ze zloze je w piatek w godzinach popoludniowych. Obowiazuje mnie 2
    > tygodniowy okres wyp.
    Więc zacznie biec od niedzieli, a zakończy się za dwa tygodnie w sobotę.

    > Mam zalegly urlop na ktory chcialbym pojsc. Jak mam
    > sie zachowac?
    1.Przeczytać KP Dział 7 Rozdz. 1 tj. art. 152÷173, a w szczególności: art.
    155' §1 i art. 171 §1.
    2.Złożyć wniosek o urlop.

    Jotte