PracaGrupypl.praca.dyskusje › super sposób na kas

  • 1. Data: 2004-11-15 20:22:56
    Temat: super sposób na kas
    Od: "prado" <p...@w...pl>

    Dziś nie zapłacą.Ale jak już wszystko rozkręcimy,to będzie i zajęcie i
    stały tylko rosnący dochód),Zawsze o tym marzyłem.Robić to co lubię,za
    pieniądze!!!!
    jeden z moich nowych partnerów powiedział mi,że sam myślał o tym, ale za
    duża inwestycja.
    Konkurencyjny projekt dla www,ale UWAGA właściciele stron będą otrzymywać
    profity od reklamodawców. To znaczy my.Oficjalne otwarcie i reklama w
    styczniu.Darmowa strona,darmowa skrzynka,tylko korzystać.
    My szkamy właścicieli stron,za to firma nam zapłaci.
    Chyba wystarczy? O nie najlepiej mieć stały dostęp do Internetu i czas .
    Ale uwaga,to jest jak narkotyk

    Wejdź na:
    http://www2.extrainkomst.nu/A010404

    i sam sprawdź.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2004-11-15 23:46:24
    Temat: Re: super sposób na kas
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "prado" <p...@w...pl> wrote in message
    > Dziś nie zapłacą.Ale jak już wszystko rozkręcimy,to będzie i zajęcie i
    > stały tylko rosnący dochód),

    [ciach bełkot]

    Pomijając to, że nie lubimy tu takich spamerskich pseudoofert - uśmiałem
    się. Przeczytaj się sam i sprawdź czy coś z tego zrozumiałeś.

    strach