PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko! › Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
  • Data: 2005-03-18 15:24:08
    Temat: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Kowalski wrote:

    > Jeden - pierwszy z brzegu - przykład na obalenie całej tezy:
    > Samochodów sprzedaje się dość dużo, czyli - ludzie chcą je
    > kupować. Ale czemu mają kupić właśnie samochód marki renault?
    > Marek i modeli jest cała masa... Rolą handlowca w salonie
    > renault (albo "akwizytora" odwiedzającego firmy, żeby sprzedać
    > ciężarówki renault) jest spowodowanie, aby potencjalny kupiec z
    > jakim ma kontakt kupił właśnie samochód tej marki.
    > 1. Czy jest oszustem, bo sprzedaje towar nie pierwszej potrzeby?

    To nie ma wplywu na ocene.

    > - odp.1: jest to możliwe - wystarczy, że wmówi klientowi, że
    > inne marki za tą cenę dają mu o wiele mniej i są gorsze...
    > - odp.1: nie jest oszustwem sprzedanie w taki sposób, żeby
    > klient był zadowolony.

    Na to jest odpowiedni paragraf tylko ile osob wyrolowanych w ten
    sposob przyzna sie do wlasnej glupoty?
    Mam zle doswiadczenia jesli chodzi o sprzedaz uslug i bardzo
    czesto owe "_sprzedane_ uslugi" sa nizszej jakosci niz u
    konkurencji, ktora nie stosuje metod socjotechnicznych aby
    wcisnac klientowi kit.