PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko! › Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
  • Data: 2005-03-18 21:53:42
    Temat: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > To niech to będzie lekcja nr. 1. [..]

    I nauczyłem się: dziennikarz nie musi być uczciwy, jeżeli wcześniej
    sobie tego nie zatrzeżesz... Zgodnie z prawem.

    > Formy pracy dziennikarskiej narzucają pewne kanony wypowiedzi w
    > zależności od miejsca publikacji. Inaczej tworzy się felieton,
    > inaczej reportaż do wielonakładowego miesięcznika branżowego,
    > inaczej konstruuje wywiad, którego odbiorcą ma być człowiek młody.
    > Inaczej też pisze się na grupy dyskusyjne.

    Inaczej też powieści itp. książki, np. "Moralność Pani Dulskiej".

    > Mnie stać na to, by odróżniać te różnorodne formy wypowiedzi.

    Jasne. Przecież tylko dyskutujemy...

    > Dla mnie EOT.

    Tak miało być i przepraszam cię naprawdę, że jednak odpowiedziałem.
    Ale nie mogłem sobie odmówić drobnej przyjemnści (o książce). ;-).

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl