PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko! › Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
  • Data: 2005-03-19 13:36:24
    Temat: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie 4: Czy sprzedawcy mieliby gdzie pracować i za co żyć gdyby
    > nie było produkcji produktów do sprzedania? Albo gdyby potencjalni
    > kupujący nie mieli za co kupować? Ciekawe wreszcie, czy może istnieć
    > gospodarka złożona z samych sprzedawców?

    Co było pierwsze? Jajko, czy kura?
    Problem jaki został poruszony na tym wątku:
    "wydaje mi się że w tej profesji trudno być człowiekiem uczciwym
    (moralnie czystym) więc jeżeli kogoś tylko odrobinę sumienie rusza to
    się nie nadaje do tej roboty"
    i dalej:
    " naszym wspaniałym pseudochrześcijańskim kraju kto by
    dzisiaj zastanawiał nad jakąs etyką zawodową - przecież każdy aktorsko
    uzdolniony handlowiec powie o sobie ze jest czysty jak łza"
    i poprzednia wypowiedź odpowiadała na te konkretne zarzuty, a nie na
    problemy natury filozoficznej. Rozumiesz?

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl