PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko! › Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
  • Data: 2005-03-19 13:54:34
    Temat: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > O zgrozo,
    więc jeśli moja powyższa wypowiedź tak cię zbulwersowała, zacytuję
    ciebie samego:
    > moja praca nie polega na sprzedaży bezpośredniej, gdyż to jest
    > banalne, wejść do POP i wziąć zamówienie

    > śledzę wasz wywód i zastanawiam się nad jednym, czy ktoś z Was
    > krytyków jest lub był handlowcem?
    Owszem, masz jak najbardziej rację i cieszę się, że w końcu się
    odezwał handlowiec z prawdziwego zdarzenia, opisując swoje warunki :).
    Rzecz w tym, że wypowiadają się tu ludzie sądzący, że wszystko wiedzą
    i mający w głębokiej pogardzie to, o czym kompletnie nie mają pojęcia.
    Ale z drugiej strony, może to jest częściowo usprawiedliwione: kilku
    cwaniaczków bez kwalifikacji, usiłujących zarobić na życie "po
    trupach", potrafi skutecznie wyrabiać paskudną opinię wszystkim
    handlowcom.

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl