PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko! › Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
  • Data: 2005-03-18 22:08:28
    Temat: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > Na to jest odpowiedni paragraf tylko ile osob wyrolowanych w ten
    > sposob przyzna sie do wlasnej glupoty?

    odp.1 była tu przykładem negatywnym z zamierzenia. Odp.2 pozytywnym
    - czy możesz czuć się oszukany jeżeli jesteś zadowolony?
    Przyznam się, że trochę zawinił tu niedobór mojej inteligencji, bo
    nie zrozumiałem, do czego przypasować ten paragraf...

    > Mam zle doswiadczenia jesli chodzi o sprzedaz uslug i bardzo
    > czesto owe "_sprzedane_ uslugi" sa nizszej jakosci niz u
    > konkurencji, ktora nie stosuje metod socjotechnicznych aby
    > wcisnac klientowi kit.

    Nigdy żaden "rasowy" handlowiec nie powie nic złego na usługi
    konkurencji. Sprzedaje się zalety własnej oferty, a nie wady innych.
    Miałeś pecha trafić na amatorów, a i tak dałeś się naciągnąć. Należało
    iść do tej "złej" konkurencji i powiedzieć im, co ci tam mówili na
    nich. Jeżeli pisząc to, miałeś na myśli cytowaną odpowiedź 1.

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl