PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie sie podział jotte? :))

  • 1. Data: 2010-01-18 11:32:05
    Temat: gdzie sie podział jotte? :))
    Od: Herald <h...@o...eu>

    gdzie nasz związkowiec się podział?
    Czyżby zmienił nick? ;)))

  • 2. Data: 2010-01-18 11:42:14
    Temat: Re: gdzie sie podział jotte? :))
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herald pisze:
    > gdzie nasz związkowiec się podział?
    > Czyżby zmienił nick? ;)))

    Czasem się zastanawiam, czy JotteR to Jotte, kultura wypowiedzi o
    klasę lepsza, ale też ma pewne ciągoty socjalistyczne. No i samo
    podobieństwo nicka...

    A sam Jotte? Dawno już zacząłem omijać jego posty, bo merytorycznej
    treści niewiele, za to dużo obrażania dyskutantów, buty i zarozumialstwa...

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-01-18 11:53:35
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 18 Sty, 12:32, Herald <h...@o...eu> wrote:
    > gdzie nasz związkowiec się podział?
    > Czyżby zmienił nick?  ;)))

    przerzucil sie na pl.misc.samochody :)

  • 4. Data: 2010-01-18 11:56:47
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 12:42:14 +0100, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    >
    > A sam Jotte? Dawno już zacząłem omijać jego posty, bo merytorycznej
    > treści niewiele, za to dużo obrażania dyskutantów, buty i zarozumialstwa...

    Poszukam później czy ten jotter stuka z dialogu - jak "jotte" ;)
    No chyba że jotter to jotte, ale się dorobił jakiegoś stałego łącza i
    korzystając z okazji - oczyścił sobie konto ;)

  • 5. Data: 2010-01-18 13:10:59
    Od: Konto <k...@o...pl>

    Zmienił lekarza albo lekarstwa i zaczeły działać poprawnie

  • 6. Data: 2010-01-18 21:17:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > Nie, proszę się nie martwić, jeszcze na razie żyję i wszystko jest jak
    > było.
    > Po prostu mi się jakby znudziło - czytuję te 3 czy 4 zasubskrybowane
    > grupy tylko niekiedy, zaś pisuję sporadycznie.
    > Przestają być bowiem z mego punktu widzenia przydatne jako źródło
    > wiedzy, głupców coraz więcej (vide choćby i ten wątek).
    > Natomiast rynsztokowe niejednokrotnie przepychanki słowne jako jedyna
    > adekwatna forma komunikacji z pewnej kategorii osobnikami, którymi
    > zwykłem się bawić także mnie już mierżą.

    Widzę poprawę. Post w miarę kulturalny, sam zainteresowany mówi, że
    już nie bawią go przepychanki słowne (cóż za eufemizm), jak nic Konto
    musi pisać prawdę :)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-01-19 06:21:25
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 08:59:12 +0100, Jotte napisał(a):
    > [cut]
    > To bez znaczenia. Zresztą ponoć "omijasz moje posty".
    > Nie podlizuj się - mam i tak o tobie ugruntowaną opinię, z której nie masz
    > powodu być dumnym.

    Ja tam się z gościem - w tym przypadku - zgadzam.
    Kiedy "wróciłem" na tę grupę jakiś czas temu, głównie jako "czytacz",
    zacząłem cenić Twoje posty za stronę merytoryczną, mimo że były
    zazwyczaj podszyte sporą dawką arogancji.

    Ostatnio, "strona merytoryczna" ustąpiła jednak całkowicie temu drugiemu
    składnikowi, dlatego stosunkowo spójny, niezbyt zaczepny post był dla mnie
    niezłym zaskoczeniem.

    A co do "podlizywania się" ... Czy Ty aby nie masz lekkiej manii
    wielkości? :-)

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 8. Data: 2010-01-19 06:52:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

  • 9. Data: 2010-01-19 07:16:19
    Od: Kuroi Bonza <b...@w...pl>

    Jotte pisze:
    > Nie, proszę się nie martwić, [CIACH] wszystko jest jak
    > było.

    No, to jest powód do zmartwienia...

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Kuroi Bonza

  • 10. Data: 2010-01-19 07:59:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hj2j60$st7$2@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    To bez znaczenia. Zresztą ponoć "omijasz moje posty".
    Nie podlizuj się - mam i tak o tobie ugruntowaną opinię, z której nie masz
    I nie prowokuj mnie.

    --
    Jotte