PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie sie podział jotte? :))

  • 11. Data: 2010-01-19 12:27:30
    Temat: Re: gdzie sie podział jotte? :))
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 19 Jan 2010 07:21:25 +0100, Waldek M. napisał(a):

    > Ja tam się z gościem - w tym przypadku - zgadzam.
    > Kiedy "wróciłem" na tę grupę jakiś czas temu, głównie jako "czytacz",
    > zacząłem cenić Twoje posty za stronę merytoryczną, mimo że były
    > zazwyczaj podszyte sporą dawką arogancji.
    >
    > Ostatnio, "strona merytoryczna" ustąpiła jednak całkowicie temu drugiemu
    > składnikowi, dlatego stosunkowo spójny, niezbyt zaczepny post był dla mnie
    > niezłym zaskoczeniem.

    Muszę się niestety zgodzić... Naprawdę lubiłem Jotte i swego czasu pomógł
    mi też w kilku problemach i wciąż zapewne posiada ciekawe zasoby wiedzy i
    doświadczeń, ale wypowiedzi z ostatnich miesięcy wyglądają co najmniej
    dziwnie :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 12. Data: 2010-01-20 11:26:22
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Waldek M." <w...@l...localdomain> napisał w wiadomości

    > A co do "podlizywania się" ... Czy Ty aby nie masz lekkiej manii
    > wielkości? :-)

    Chłop się po prostu starzeje. ;)
    Zresztą jak my wszyscy.

    A usenet powoli umiera(?)

  • 13. Data: 2010-01-20 11:36:29
    Od: Wojtek <a...@p...pl>

    jacem pisze:
    > Użytkownik "Waldek M." <w...@l...localdomain> napisał w wiadomości

    > Chłop się po prostu starzeje. ;)
    > Zresztą jak my wszyscy.
    >
    > A usenet powoli umiera(?)

    http://blog.futurity.pl/fora-dyskusyjne-morduja-pols
    ki-usenet/

  • 14. Data: 2010-01-25 16:37:38
    Od: SomebodysBody <n...@s...net>

    > http://blog.futurity.pl/fora-dyskusyjne-morduja-pols
    ki-usenet/

    Nie ma co płakać, po prostu technologia idzie do przodu.

    Trzeba korzystać z tego co jest, pod wieloma względami (poza
    szybkością), fora dyskusyjne są lepsze od usenetu (pod kątem samych
    dyskusji, bo nie mówię o grupach binarnych / z załącznikami).

    IMHO ktoś powinien napisać jakiś CMS, który połączyłby te dwie rzeczy w
    jeden silnik (np. skrypt forum internetowego w PHP, który pobiera
    tematy/posty z servera usenetowego).
    I wilk syty, i owca cała. Wszyscy zadowoleni.

  • 15. Data: 2010-01-25 19:08:11
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "SomebodysBody" <n...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > servera usenetowego).
    > I wilk syty, i owca cała. Wszyscy zadowoleni.

    Jak to?
    Przecież Google dawno to zrobił. :)

    A ja i tak wolę klasyczny usenet.

  • 16. Data: 2010-01-25 21:18:04
    Temat: Re: gdzie sie podział usenet ?
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "SomebodysBody" <n...@s...net>

    ki-usenet/

    > Nie ma co płakać, po prostu technologia idzie do przodu.

    Cóż to za cudowna technologia ???

    > Trzeba korzystać z tego co jest, pod wieloma względami (poza szybkością),
    > fora dyskusyjne są lepsze od usenetu (pod kątem samych dyskusji, bo nie
    > mówię o grupach binarnych / z załącznikami).

    One są lepsze do zarządzania a nie do dyskusji. Można zbierać potencjalnych
    odbiorców reklam czy tam czegoś innego.

    > IMHO ktoś powinien napisać jakiś CMS, który połączyłby te dwie rzeczy w
    > jeden silnik (np. skrypt forum internetowego w PHP, który pobiera
    > tematy/posty z servera usenetowego).

    Wiesz ile takich rzeczy napisano ?

  • 17. Data: 2010-01-26 01:29:34
    Od: SomebodysBody <n...@s...net>

    jacem zmontował(a) wypociny ::

    > Jak to?
    > Przecież Google dawno to zrobił. :)
    >
    > A ja i tak wolę klasyczny usenet.

    No to miałbyś klasyczny usenet.

    A jak ktoś chciałby forum, to miałby forum. Treść ta sama, forma inna.