PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie sie podział jotte? :)) › Re: gdzie sie podział jotte? :))
    From: "Waldek M." <w...@l...localdomain>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: gdzie sie podział jotte? :))
    Date: Tue, 19 Jan 2010 07:21:25 +0100

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 08:59:12 +0100, Jotte napisał(a):
    > [cut]
    > To bez znaczenia. Zresztą ponoć "omijasz moje posty".
    > Nie podlizuj się - mam i tak o tobie ugruntowaną opinię, z której nie masz
    > powodu być dumnym.

    Ja tam się z gościem - w tym przypadku - zgadzam.
    Kiedy "wróciłem" na tę grupę jakiś czas temu, głównie jako "czytacz",
    zacząłem cenić Twoje posty za stronę merytoryczną, mimo że były
    zazwyczaj podszyte sporą dawką arogancji.

    Ostatnio, "strona merytoryczna" ustąpiła jednak całkowicie temu drugiemu
    składnikowi, dlatego stosunkowo spójny, niezbyt zaczepny post był dla mnie
    niezłym zaskoczeniem.

    A co do "podlizywania się" ... Czy Ty aby nie masz lekkiej manii
    wielkości? :-)

    Pozdrawiam,
    Waldek