PracaGrupypl.praca.dyskusje › forum dyskusyje prezesów spółek

  • 1. Data: 2006-02-27 08:58:52
    Temat: Re: forum dyskusyje prezesów spółek
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: łączność sp. z o.o. [Mon, 27 Feb 2006 10:36:48 +0100]:

    > Zapraszam do współtworzenia nowego forum:
    > http://www.forumprezesow.go.pl/

    Jak na członka rady nadzorczej, to trochę nie masz chyba
    finansów na domenę (~100 rocznie) i dedykowany soft ;-)
    Ale pomysł całkiem niezły, zajrzę czasami i zobaczę co się
    tam dzieje.

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 2. Data: 2006-02-27 09:36:48
    Temat: forum dyskusyje prezesów spółek
    Od: "łączność sp. z o.o." <l...@n...pl>

    Zapraszam do współtworzenia nowego forum:
    http://www.forumprezesow.go.pl/

    pozdrawiam:
    Krzysztof Szm

  • 3. Data: 2006-02-27 10:22:29
    Od: "łączność sp. z o.o." <l...@n...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > finansów na domenę (~100 rocznie) i dedykowany soft ;-)
    > Ale pomysł całkiem niezły, zajrzę czasami i zobaczę co się

    Jestem prezesem zarządu a ze fima biedna więc nie generuje niepotrzebnych
    kosztów.
    Kazda zlotowka sie liczy w mojej sytuacji

    Krzysztof Szm

  • 4. Data: 2006-02-27 14:33:01
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: łączność sp. z o.o. [Mon, 27 Feb 2006 11:22:29 +0100]:

    > Jestem prezesem zarządu a ze fima biedna więc nie generuje
    > niepotrzebnych kosztów.

    To forum Twojej firmy, czy Twoje? Bo sądzę, że jednak kwota
    100zł rocznie, czyli ok. 8zł miesięcznie, to nie jest jakiś
    szczególny wydatek jak dla prezesa zarządu.

    Charytatywnie tą funkcję pełnisz? Znaczy się hobby takie
    masz, czy się dałeś wygwizdać?

    > Kazda zlotowka sie liczy w mojej sytuacji

    Rozkręć tą zabawkę to Ci kupię domenę, soft i serwer. Podoba
    mi się. Tylko puste jest jak diabli - zrób marketing, to mało
    kosztuje.

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________

  • 5. Data: 2006-02-27 17:09:26
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    Forum jest całkowicie moim pomysłem.
    Domenę mam z mojej dodatkowej od 13 lat działalności gospodarczej
    http://www.efekt.strefa.pl - obecnie Studio Poligrafii i Reklamy - ale nie o
    tym chciałem pisac
    Prezesem jestem od 27.01.2006 r. a przejąłęm firme z ok 4,5 mln zadłużeniem.
    Obiecałem, że spróbuję pomóc w tej tak trudnej sytuacji.
    Na ppczątku stycznia poprzedni Zarząd złożył do sądu wniosek o upadłość więc
    oczekuję na wynik.
    Wiem jednak z doświadczenia, że wniosek zostanie odrzucony ponieważ nie ma
    środków na zaspokojenie masy upadłościowej.
    Jeśli natomiast chodzi o ponoszenie kosztów to zupełnie inna bajka.
    Na dzień dzisiejszy najważniejsze jest opłacenie energii, węgla, wody,
    zaliczek na poczet wynagrodzeń itd, więc kupowanie domeny na prywatne cele
    jest bezsensowne.

    Krzysztof Szm.

  • 6. Data: 2006-02-27 17:18:39
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Krzysztof Szm [Mon, 27 Feb 2006 18:09:26 +0100]:

    > Prezesem jestem od 27.01.2006 r. a przejąłęm firme
    > z ok 4,5 mln zadłużeniem.

    No dobra, ale jak przejmujesz firmę z zadłużeniem, to mi się
    jednak wydaje, że także z założeniem że posiadasz środki do
    przeżycia na czas poprawy sytuacji ;-) Bo to trochę jednak
    zabawne, przejąć firmę po to żeby z głodu zdychać - a brak
    8zł/m-c już mi się pod to kwalifikuje.

> [...]
    > energii, węgla, wody, zaliczek na poczet wynagrodzeń itd,
    > więc kupowanie domeny na prywatne cele jest bezsensowne.

    Nie no, moment. Opłacanie opłacaniem, ale opłaca chyba firma
    jako firma, a nie Ty osobiście, no nie? Więc jaki to ma tak
    w zasadzie związek z *Twoimi* *prywatnymi* funduszami?

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________

  • 7. Data: 2006-02-27 17:41:07
    Od: ktos <b...@x...yy.pl>

    Krzysztof Szm napisał(a):
> [...]
    > Wiem jednak z doświadczenia, że wniosek zostanie odrzucony ponieważ nie ma
    > środków na zaspokojenie masy upadłościowej.
    Znam takiego prezesa, dlugoletniego kierownika sredniego szczebla, ktory
    w ostatniej fazie agonii firmy dostapil zaszczytu zostania prezesem.
    Stanowisko sprawowal moze 2 m-ce. W trakcie przeprowadzania upadlosci po
    sadach ciagany byl jego poprzednik, wieloletni prezes (bo gdyby nie
    kreatywna ksiegowosc to firma upadlosc powinna oglosic znacznie
    wczesniej), ale na koniec gdy syndykowi nie wystarczylo pieniedzy na
    dokończenie upadłości to syndyk (sąd?) ją przerwał a sąd niezałatwione
    sprawy scedował na ostatniego prezesa i ten akta pracownikow byłej firmy
    trzyma w mieszkaniu w bloku.

  • 8. Data: 2006-02-27 17:48:30
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dtvc9l$8ag$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Kira <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Bo to trochę jednak
    > zabawne, przejąć firmę po to żeby z głodu zdychać - a brak
    > 8zł/m-c już mi się pod to kwalifikuje.

    Wiesz Kira - tu 8 zł, tam 5 zł, a jeszcze gdzie indziej 10 zł i nagle nie
    wiadomo gdzie i jak znikają pieniądze :)

    > Nie no, moment. Opłacanie opłacaniem, ale opłaca chyba firma
    > jako firma, a nie Ty osobiście, no nie? Więc jaki to ma tak
    > w zasadzie związek z *Twoimi* *prywatnymi* funduszami?

    Chodziło chyba o opłacanie prywatnych widzimisiów z pieniędzy firmy.

    --
    PozdrawiaM

  • 9. Data: 2006-02-27 17:55:38
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Nixe [Mon, 27 Feb 2006 18:48:30 +0100]:

    > Wiesz Kira - tu 8 zł, tam 5 zł, a jeszcze gdzie indziej
    > 10 zł i nagle nie wiadomo gdzie i jak znikają pieniądze :)

    Wiem, co miesiąc to mam ;> Tu obiadek, tam taksówka, tu jakiś
    drobiazg, tam kawa i ciacho - i moje konto zaczyna płakać :P

    > Chodziło chyba o opłacanie prywatnych widzimisiów
    > z pieniędzy firmy.

    No toż przecież się pytam: skąd pomysł mieszania w to funduszy
    firmy w ogóle, skoro to zabawka prywatna i tyczą się jej raczej
    fundusze prywatne?

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________

  • 10. Data: 2006-02-27 21:03:04
    Od: "Nick(i)" <t...@g...pl>

    on 2006-02-27 15:33 Kira said something like this:

    > To forum Twojej firmy, czy Twoje? Bo sądzę, że jednak kwota
    > 100zł rocznie, czyli ok. 8zł miesięcznie, to nie jest jakiś
    > szczególny wydatek jak dla prezesa zarządu.

    tiaaa.... bo prezes zarzadu to odrazu musi byc mulitimilioner...

    ehhhhh... realne patrzenie by sie przydalo a nie udawanie bogatej laski
    ktora by sie chcialo byc.,..

    --
    pozdr
    Nicki

    ED- "czego pragną kobiety?"
    CHRIS O PORANKU - "tego co my tylko w kolorze..."

    http://furia.ovh.org