PracaGrupypl.praca.dyskusje › forum dyskusyje prezesów spółek

  • 11. Data: 2006-02-27 23:43:44
    Temat: Re: forum dyskusyje prezesów spółek
    Od: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad>

    On 2006-02-27, Nick(i) wrote:

    > tiaaa.... bo prezes zarzadu to odrazu musi byc mulitimilioner...

    Miedzy multimilionerem a wydaniem 8zl miesiecznie widze dosc spora
    roznice ;-) Ty nie? ;-) I nie podjelabym sie zabawy w naprawianie
    padnietej spolki i przyjecie na siebie odpowiedzialnosci, gdyby mi
    za to odpowiednio nie zaplacili. A co, rozumiem ze Ty wolisz sie
    charytatywnie bawic przynoszac dochod innym, a samemu w tym czasie
    latac na obiadki do opieki spolecznej?

    Kira

  • 12. Data: 2006-02-28 08:25:30
    Od: "łączność sp. z o.o." <l...@n...pl>

> [...]
    > za to odpowiednio nie zaplacili. A co, rozumiem ze Ty wolisz sie
    > charytatywnie bawic przynoszac dochod innym, a samemu w tym czasie

    Moi drodzy
    Widzę, że dyskusja poszła zupełnie w innym kierunku.
    Dla uspokojenia atmosfery uprzejmie informuję co następuje:
    Co do 8 zł to uprzejmie donosze - chociaż była to moja tajemnica życia - mam
    wykupiony serwer w INTERIA z domeną:
    efekt.strefa.pl a adres http://www.forumprezesow.go.pl jest tylko do niej
    aliasem.
    Trudno byłoby wpisywac adres http://www.efekt.strefa.pl/forum/phpBB2 itd
    itd
    Chociaż jeśli serwis jest dobry to robię sobie do niego skrót nie patrząc
    jaką ma domenę.
    Koszt domeny nie jest miernikiem popularności i zamożności - oczywiście wg
    mnie.
    Co do pensji to zapewne wiecie jakie są realia w zadłużonej po uszy firmie.
    Prezes - w moim wypadku - chodzi bez wypłaty woląc wypłacac wynagrodzenie
    pracownikom, czyli tym którzy na niego robią. Jeśli macie inne zdanie w tej
    kwestii to walcie we mnie jak w kaczy kuper.

    pozdrawiam:
    Krzysztof Szm