PracaGrupypl.praca.dyskusjeforum dyskusyje prezesów spółek › Re: forum dyskusyje prezesów spółek
    From: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: forum dyskusyje prezesów spółek
    Date: Mon, 27 Feb 2006 18:09:26 +0100

    Forum jest całkowicie moim pomysłem.
    Domenę mam z mojej dodatkowej od 13 lat działalności gospodarczej
    http://www.efekt.strefa.pl - obecnie Studio Poligrafii i Reklamy - ale nie o
    tym chciałem pisac
    Prezesem jestem od 27.01.2006 r. a przejąłęm firme z ok 4,5 mln zadłużeniem.
    Obiecałem, że spróbuję pomóc w tej tak trudnej sytuacji.
    Na ppczątku stycznia poprzedni Zarząd złożył do sądu wniosek o upadłość więc
    oczekuję na wynik.
    Wiem jednak z doświadczenia, że wniosek zostanie odrzucony ponieważ nie ma
    środków na zaspokojenie masy upadłościowej.
    Jeśli natomiast chodzi o ponoszenie kosztów to zupełnie inna bajka.
    Na dzień dzisiejszy najważniejsze jest opłacenie energii, węgla, wody,
    zaliczek na poczet wynagrodzeń itd, więc kupowanie domeny na prywatne cele
    jest bezsensowne.

    Krzysztof Szm.