PracaGrupypl.praca.dyskusjeforum dyskusyje prezesów spółek › Re: forum dyskusyje prezesów spółek
    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: forum dyskusyje prezesów spółek
    Date: Mon, 27 Feb 2006 15:33:01 +0100

    Re to: łączność sp. z o.o. [Mon, 27 Feb 2006 11:22:29 +0100]:

    > Jestem prezesem zarządu a ze fima biedna więc nie generuje
    > niepotrzebnych kosztów.

    To forum Twojej firmy, czy Twoje? Bo sądzę, że jednak kwota
    100zł rocznie, czyli ok. 8zł miesięcznie, to nie jest jakiś
    szczególny wydatek jak dla prezesa zarządu.

    Charytatywnie tą funkcję pełnisz? Znaczy się hobby takie
    masz, czy się dałeś wygwizdać?

    > Kazda zlotowka sie liczy w mojej sytuacji

    Rozkręć tą zabawkę to Ci kupię domenę, soft i serwer. Podoba
    mi się. Tylko puste jest jak diabli - zrób marketing, to mało
    kosztuje.

    Kira

    --
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|