PracaGrupypl.praca.dyskusje › odrzucenie oferty z PUP

  • 1. Data: 2006-02-27 09:21:22
    Temat: odrzucenie oferty z PUP
    Od: vonski <z...@u...cy>

    Witam
    Czy ktos mi moze powiedziec, jakie sa konsekwencje odrzucenia oferty
    pracy z PUP?
    Sytuacja jest taka, ze osoba jest bezrobotna, od kwietnia ma dostac
    przez 3 miesiace zasilek, dostala oferte pracy, ale z pewnych wzgledow
    nie moze jej przyjac. Czy odrzucenie jednej oferty wiaze sie z utrata
    prawa do zasilku badz statusu bezrobotnego ? Wiem ze kiedys bylo to po 3
    ofertach, a jak jest teraz ?
    Z gory dziekuje za pomoc.

    --
    Pzdr. vonski
    "What is love? Love is to play

  • 2. Data: 2006-02-27 10:05:56
    Temat: Re: odrzucenie oferty z PUP
    Od: "Edziabek" <e...@t...pl>

    ta, odrzucemnie ejdnej juz tylko oferty skresla z listy bezrobotnych....

  • 3. Data: 2006-02-27 10:10:10
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: vonski [Mon, 27 Feb 2006 10:21:22 +0100]:

    > Czy odrzucenie jednej oferty wiaze sie z utrata
    > prawa do zasilku badz statusu bezrobotnego ?

    Mniej więcej. Chyba że "się nie nadaje" co oceni sobie
    przyszły-niedoszły pracodawca... Mam takich paru w ciągu
    miesiąca którzy tylko 'po pieczątkę' przyłażą ;-)

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 4. Data: 2006-02-27 10:15:10
    Od: jerry <...@i...pl>

    > Sytuacja jest taka, ze osoba jest bezrobotna, od kwietnia ma dostac
    > przez 3 miesiace zasilek, dostala oferte pracy, ale z pewnych wzgledow
    > nie moze jej przyjac.

    z pracy na czarno więcej wyciągnie?

    > Czy odrzucenie jednej oferty wiaze sie z utrata
    > prawa do zasilku?

    Oby...

    Wiem ze kiedys bylo to po 3
    > ofertach, a jak jest teraz ?

    Teraz mamy w kraju 3 miliony (ponoć) ludzi, którzy pracy potrzebują. W
    takiej "dramatycznej" sytuacji nie ma miejsca na wybrzydzanie.

  • 5. Data: 2006-02-27 15:26:49
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "vonski" <z...@u...cy> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktos mi moze powiedziec, jakie sa konsekwencje odrzucenia oferty
    > pracy z PUP?

    a tak zapytam z ciekawosci... jaki to PUP, bo ja w zyciu nie slyszalem zeby nasz
    dzierzoniowski PUP komukolwiek zaproponowal prace.

  • 6. Data: 2006-02-27 22:03:26
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    > jej przyjac. Czy odrzucenie jednej oferty wiaze sie z utrata prawa do
    > zasilku badz statusu bezrobotnego ? Wiem ze kiedys bylo to po 3 ofertach,

    Niech jej nie odrzuca - niech ja przyjmie, po czym idzie do tego pracodawcy,
    wyjasni mu ze nie bedzie u niego pracowala, bo nie i ten ma jej wbic
    pieczatke i napisac ze sie nie nadaje. Wielu tak robi, z czym juz
    wielokrotnie spotykalem sie w poprzedniej pracy.