PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zagranica w IT a agencje rekrutacyjne

  • 1. Data: 2006-02-26 19:30:31
    Temat: Re: Praca zagranica w IT a agencje rekrutacyjne
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    lobuziak <l...@w...pl> wrote:

    > rynku itd.). Zastanawiam sie, czy sa w Polsce wiarygodne i dobrze dzialajace
    > agencje posrednictwa, ktore moglby pomoc znalezc takie zajecie. Czy znacie
    > nazwy firm, do ktorych warto by uderzyc?

    Dlaczego w Polsce?
    Mało to agencji w UK?
    Wystarczy zerknąć choćby na www.jobserve.com albo www.reed.co.uk

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2006-02-26 19:33:16
    Temat: Praca zagranica w IT a agencje rekrutacyjne
    Od: "lobuziak" <l...@w...pl>

    Hej!

    Chcialbym znalezc prace albo w UK albo w jakims kraju francuskojezycznym w
    Europie zwiazana z informatyka (analiza wymagan, projektowanie systemow,
    doradztwo, zarzadzanie nieduzym projektem).

    Z samodzielnym szukaniem wiaze sie troche niedogodnosci (czas, orientacja na
    rynku itd.). Zastanawiam sie, czy sa w Polsce wiarygodne i dobrze dzialajace
    agencje posrednictwa, ktore moglby pomoc znalezc takie zajecie. Czy znacie
    nazwy firm, do ktorych warto by uderzyc?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-02-26 20:00:16
    Od: "lobuziak" <l...@w...pl>

    > Dlaczego w Polsce?
    > Mało to agencji w UK?
    > Wystarczy zerknąć choćby na www.jobserve.com albo www.reed.co.uk

    a kraje francuskojezyczne? najlepiej Belgia?

  • 4. Data: 2006-02-26 23:59:58
    Od: Gradda Makker <G...@n...invalid>

    Użytkownik lobuziak napisał:
> [...]
    > Europie zwiazana z informatyka (analiza wymagan, projektowanie systemow,
    > doradztwo, zarzadzanie nieduzym projektem).

    A czy byłbyś zainteresowany pracą dla polskiej firmy prowadzącej
    działalność w krajach o których piszesz? Praca oczywiście zagranicą.

    GM

  • 5. Data: 2006-02-27 07:41:18
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu lobuziak porozsypywal nastepujace haczki:
    Ogolnoswiatowe nie moga byc? np www.jobpilot.com
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-02-28 20:20:22
    Od: "lobuziak" <l...@w...pl>

    > Patrze, patrze a tu lobuziak porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ogolnoswiatowe nie moga byc? np www.jobpilot.com

    Tylko zdaje sie, ze mowimy o czyms innym.

    Ja wyobrazam sobie to tak. Pisze solidne cv, okreslam jakie zajecia mnie
    interesuja (i to dosc dokladnie - kraj, odpowiedzialnosc, zasady pracy,
    organizacja, wynagrodzenie itd.) i ktos z takiej agencji rekrutacyjnej szuka
    chetnych, ktorzy byliby zainteresowani takim lobuziakiem jak ja.

    Czyli sytuacja nieco sie odwraca. Agencja rekrutacyjna znajduje sie
    znalezieniem takiej oferty, by moj cv odpowiadal pracodawcy, ale
    rownoczesnie, by proponowane zajecie odpowiadalo mnie. Przynajmniej
    wstepnie, bo wiadomo, ze ostateczne negocjacje bylyby juz na lini firma -
    ja.

    I o takie wlasnie agencje rekrutacyjne (UK, Belgia, Francja, Szwajcaria,
    Luksemburg) pytam.

  • 7. Data: 2006-02-28 20:50:38
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    lobuziak <l...@w...pl> wrote:

> [...]
    > rownoczesnie, by proponowane zajecie odpowiadalo mnie. Przynajmniej
    > wstepnie, bo wiadomo, ze ostateczne negocjacje bylyby juz na lini firma -

    Heh.
    No to obawiam się, że jeśli nie jesteś wysokiej klasy kierownikiem,
    prezesem czy innym takim - będzie Ci trudno.
    Specjalista IT, to nie ta półka na takie 'usługi'.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2006-02-28 20:51:23
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Gradda Makker <G...@n...invalid> wrote:

    > A czy byłbyś zainteresowany pracą dla polskiej firmy prowadzącej
    > działalność w krajach o których piszesz? Praca oczywiście zagranicą.

    Aha.
    I płaceniem podatków w Polsce?
    Nie - dziękuję :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2006-02-28 21:01:17
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    lobuziak napisał(a):
> [...]
    > rownoczesnie, by proponowane zajecie odpowiadalo mnie. Przynajmniej
    > wstepnie, bo wiadomo, ze ostateczne negocjacje bylyby juz na lini firma -
    Czyli jobpilot jak najbardziej wchodzi w gre. Tworzysz tam swoje CV i
    czekasz az ktos sie odezwie. Skoro pracodawcy odzywaja sie do mnie bo
    mnie znalezli na polskim jobpilocie to jest szansa ze zagraniczni
    pracodawcy znajda Cie w zagranicznym jobpilocie.
    A tak w ogole to mozesz sprobowac zarejestrowac sie w polskich portalach
    typu jobpilot.pl, pracuj.pl czy jobs.pl - zazwyczaj jest tam mozliwosc
    okreslenia lokalizacji gdzie chcialbys pracowac - mialem dwa kontakty
    (jeden z jobs.pl, drugi nie pamietam skad) w sprawie pracy za granica
    No chyba ze zalozenie o "zagranicznosci" agencji jest nienaruszalne.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 10. Data: 2006-02-28 21:30:03
    Od: "lobuziak" <l...@w...pl>

    > A czy byłbyś zainteresowany pracą dla polskiej firmy prowadzącej
    > działalność w krajach o których piszesz? Praca oczywiście zagranicą.

    Takim ukladem bylby zainteresowany juz mniej, ale nie wykluczam go. Masz na
    mysli jakas konkretna propozycje?