PracaGrupypl.praca.dyskusje › firmy IT w Krakowie - Zarobki

  • 11. Data: 2006-11-01 22:09:23
    Temat: Re: firmy IT w Krakowie - Zarobki
    Od: g...@g...com

    > Czy jestescie w stanie wskazac firmy IT w Krakowie ktore placa bardzo
    > dobrze. Chodzi mi oplace naprawde ponad przecietne.

    merkursoft, jobpartners, euroscript, slyszalem, ze ostatnio takze
    ericpol

  • 12. Data: 2006-11-02 18:46:43
    Od: "Zdzisiek" <z...@w...pl>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > merkursoft, jobpartners, euroscript, slyszalem, ze ostatnio takze
    > ericpol

    Dzieki za odpowiedz.
    Czy wiesz cos moze wiecej o merkursofcie? W lipcu dali ogloszenie o prace
    dla programisty javy i nic poza tym nic nie mozna o nich znalesc w
    internecie. Strony firmowej tez nie znalazlem. Jestem Ciekawy czy dalej
    rekrutuja.

    A w Ericpolu slyszalem ze czesc pensji jest w postaci premii. Czy dalej jest
    tak samo?

  • 13. Data: 2006-12-14 21:53:28
    Od: "Adam.B" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Zdzisiek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A w Ericpolu slyszalem ze czesc pensji jest w postaci premii. Czy dalej
    > jest
    > tak samo?

    tak

    Adam

  • 14. Data: 2006-12-20 07:58:56
    Od: "Ori" <o...@g...pl>

    g...@g...com napisał(a):

    > merkursoft, jobpartners, euroscript, slyszalem, ze ostatnio takze
    > ericpol

    Ericpol? Ja nie slyszalem o tym i raczej nie sadze, zeby tak bylo

  • 15. Data: 2007-01-22 14:46:05
    Od: "Marcin" <m...@g...com>

    Niespełna rok temu odrzuciłem ofertę ericpola, właśnie ze wzgl. na
    tą 'premię, która może ew. nie zostać wypłacona'.

    Całkiem nieźle płaci Deltavista w której pracuję. Na tyle dobrze,
    że do Sabre iść mi się nie chce, chociaż ostatnio dzwoniła do
    mnie rekruterka i opowiadała o zarobkach tam. Pewien problem polega na
    tym, że pensja u nas jest uzależniona od doświadczenia i
    umiejętności.

  • 16. Data: 2007-01-22 15:03:03
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Marcin porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > mnie rekruterka i opowiadała o zarobkach tam. Pewien problem polega na
    > tym, że pensja u nas jest uzależniona od doświadczenia i
    Problemem w przejsciu do sabre bylo to, ze u Ciebie w firmie pensja jest
    zalezna od umiejetnosci i doswiadczenia? To od czego nie powinna byc
    uzalezniona zeby nie bylo tego problemu?
    PS Drobna prosba - nie toppostuj :)
    --
    badzio

  • 17. Data: 2007-01-22 19:05:01
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 16:03:03 +0100, badzio
    <b...@n...skreslic.epf.pl> wklepał(-a):

    >Problemem w przejsciu do sabre bylo to, ze u Ciebie w firmie pensja jest
    >zalezna od umiejetnosci i doswiadczenia? To od czego nie powinna byc
    >uzalezniona zeby nie bylo tego problemu?

    Od stażu w danej firmie?