PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia grafik DTP???

  • 1. Data: 2006-10-30 19:03:49
    Temat: ile zarabia grafik DTP???
    Od: LARGO <w...@o...pl>

    witam serdecznie
    porusze tu drażliwy temat zarobków, ostatnio u mnie w firmie wywiazała
    sie dyskusja na temat zarobków grafika komputerowego DTP. Jedni zaczęli
    wyrzucać innym, że malo zarabiaja a pracy maja tyle samo co pozostali.
    Poza tym szef ma z każdym podpisana umowe na 1000 zł brutto, a reszte
    kasy daje do ręki - troche nie bardzo, bo emeryturka z tego będzie
    nikła, no i z kredytem sa problemy. Graficy zarabiaja od 1000 do 1800 zł
    brutto. Postanowilismy dowiedzieć się jak jest w innych studiach
    graficznych, dlatego prosze Was o jakies konkretne sumy...

    z góry dziekuje...

  • 2. Data: 2006-10-30 20:22:02
    Temat: Re: ile zarabia grafik DTP???
    Od: IP <m...@w...pl>

    LARGO napisał(a):
    > witam serdeczni
    [...]
    > brutto. Postanowilismy dowiedzieć się jak jest w innych studiach
    > graficznych, dlatego prosze Was o jakies konkretne sumy...
    >
    > z góry dziekuje...
    W jednej z firm w Wawie ok. 4tys netto.

  • 3. Data: 2011-06-16 21:43:33
    Od: "Grafik DTP" <pawelryzy@WYTNIJ_TOgmail.com>

    We Wrocławiu to jest różnie, zależy jak wszędzie od doświadczenie..
    Młody grafik zarabia przy dobrych wiatrach 2000 brutto, ale wynagrodzenie rośnie
    razem z upływem czasu i zdobytym doświadczeniem. Będąc dobrym grafikiem w \"normalnej
    \" firmie dla której studenckie ulgi nie są główną wartością można liczyć na 3500
    brutto na start.