PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyngarodzenie netto studenta

  • 1. Data: 2006-10-30 19:40:01
    Temat: wyngarodzenie netto studenta
    Od: " jarecki" <h...@g...pl>

    Czy bedac studentem i pracujac na caly etat dostane pensje netto
    taka sama jak osoba nie studiujaca?
    Bo slyszalem,ze studentom odprowadza sie mniejsze skladki.
    Jezeli to prawda to gdzie w sieci znajde jakis kalkulator
    plac, gdzie oblicze wynagrodzenie netto studenta?Bo
    wszystkie kalkulatory jakie znalazlem nie maja takiej opcji.

  • 2. Data: 2006-10-30 19:51:24
    Temat: Re: wyngarodzenie netto studenta
    Od: "Włodi" <o...@p...wp.pl>

    " jarecki" <h...@g...pl> wrote in message
    > Czy bedac studentem i pracujac na caly etat dostane pensje netto
    > taka sama jak osoba nie studiujaca?

    Jeśli jest to umowa o pracę to tak i nieważny jest wymiar czasu pracy.

    > Bo slyszalem,ze studentom odprowadza sie mniejsze skladki.

    Są mniejsze w przypadku umowy zlecenia.

    --
    Włodi o...@p...wp.pl
    gg : 05216076

  • 3. Data: 2006-10-31 00:35:32
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik " jarecki" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > plac, gdzie oblicze wynagrodzenie netto studenta?Bo
    > wszystkie kalkulatory jakie znalazlem nie maja takiej opcji.

    powiem ci tylko na przykladzie w mojej pracy

    kilku kolesi dostaje 80% pensji bo nie mialo przepracowane wczesniej roku
    czy cos takiego
    niby pracodawca ma takie prawo
    szczegolow nie znam ale tak jest

    to juz wogole wyzysk to przypadek tyczny sie prace za ktora dostaje sie
    najnizsza kase + nocki czyli netto wychodzo cos okol o725zl a ci kolesie co
    dostaja 80% dostaja cos kolo 600zl nawet czasmem ponizej 600

    naprzyklad "koles pozalil " sie ze dostal za ten miesiac 560zl netto bo ma
    80% pensji naknizszej ktora przeciez wiadomo ze i tak jest marna...

    szkoda komentowac...