PracaGrupypl.praca.dyskusje › firmy IT w Krakowie - Zarobki

  • 1. Data: 2006-10-30 20:51:56
    Temat: firmy IT w Krakowie - Zarobki
    Od: "Zdzisiek" <z...@w...pl>

    Witam,

    Czy jestescie w stanie wskazac firmy IT w Krakowie ktore placa bardzo
    dobrze. Chodzi mi oplace naprawde ponad przecietne.

  • 2. Data: 2006-10-30 21:19:04
    Temat: Re: firmy IT w Krakowie - Zarobki
    Od: "martin" <m...@g...com>

    Zdzisiek wrote:

    > Witam,
    >
    > Czy jestescie w stanie wskazac firmy IT w Krakowie ktore placa bardzo
    > dobrze. Chodzi mi oplace naprawde ponad przecietne.

    czyli? ile w IT uwazasz za przecietne?

    --
    pozdro
    m.

  • 3. Data: 2006-10-30 22:34:37
    Od: Bartek <b...@i...pl>

    Zdzisiek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Czy jestescie w stanie wskazac firmy IT w Krakowie ktore placa bardzo
    > dobrze. Chodzi mi oplace naprawde ponad przecietne.

    Comarch :k

  • 4. Data: 2006-10-31 07:56:18
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Bartek napisał(a):

    > Comarch :k
    a to jest jakiś inny Comarch w Krakowie bo te go co znam to na pewno nie
    wybija się ponad przeciętną.

  • 5. Data: 2006-10-31 10:05:54
    Od: "pachu" <W...@g...com>

    Tomek napisał(a):

    > a to jest jakiś inny Comarch w Krakowie bo te go co znam to na pewno nie
    > wybija się ponad przeciętną.

    Masz nieaktualne informacje. Placa moze mniej niz IBM czy Sabre ... ale
    stawki dla pracownikow z conajmniej dwuletnim doswiadczeniem sa
    zblizone do Motoroli.

    --
    pachu

  • 6. Data: 2006-10-31 18:23:57
    Od: "Zdzisiek" <z...@w...pl>

    Wlasnie! Jest IBM i Sabre czyli firmy o ktorych sie mowi ze najlepiej placa.
    Ale moze sa tez mniejsze, mniej znane firmy, w ktorych zarobki sa
    konkurencyjne do najlepszych, byc moze sa jeszcze lepsze niz IBM, Sabre.
    Wiecie cos moze?

    Użytkownik "pachu" <W...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

  • 7. Data: 2006-10-31 18:30:36
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Zdzisiek wrote:

> [...]
    > placa. Ale moze sa tez mniejsze, mniej znane firmy, w ktorych zarobki sa
    > konkurencyjne do najlepszych, byc moze sa jeszcze lepsze niz IBM, Sabre.

    wpierwaj zdefinuj 'najlepsze wraz ze stanowiskem'.

  • 8. Data: 2006-10-31 18:35:51
    Od: "Zdzisiek" <z...@w...pl>

    chodzi o stanowiska programistyczne, c++ albo java + jezyk angielski
    Uzytkownik "PaweĹ," <root@[127.0.0.1]> napisal w wiadomosci

  • 9. Data: 2006-10-31 18:48:40
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

  • 10. Data: 2006-10-31 21:38:48
    Od: Bartek <b...@i...pl>

    Tomek napisał(a):

    > a to jest jakiś inny Comarch w Krakowie bo te go co znam to na pewno nie
    > wybija się ponad przeciętną.

    To byla taka mala prowokacja z mojej strony ;-)