PracaGrupypl.praca.dyskusje › Alkoholizm

  • 1. Data: 2006-10-30 20:58:36
    Temat: Alkoholizm
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Czesc grupowicze!

    Moj wujaszek został złapany na spozywaniu alkoholu w pracy. Policja
    sporządziła protokół. Był nietrzeźwy. Na drugi dzień poszedł na L4. Po 1,5
    tygodnia pracodawca wysłam mu rozwiązanie stosunku pracy z par. 52. Wszystko
    zgodnie z prawem.
    Ale mój wujaszek podał się leczeniu, poszedł do psychiatry dostał worek
    lekarstw. I tutaj mam pytanie: Czy ma moj wujaszek jakieś szanse na
    przywrócenie do pracy i iczy dostanie zasiłek chorobowy. Może macie jakieś
    fajne i rzeczywiste pomysły.
    Tomek

  • 2. Data: 2006-10-31 00:29:53
    Temat: Re: Alkoholizm
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Wielki Miś" <w...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lekarstw. I tutaj mam pytanie: Czy ma moj wujaszek jakieś szanse na
    > przywrócenie do pracy i iczy dostanie zasiłek chorobowy. Może macie jakieś

    jezeli pracodawca sie uprze to i tak zwolni i nie mowie tu juz czy ktos
    spozywa alkohol czy nie

    zasilek chorobowy powinien dostac

  • 3. Data: 2006-10-31 07:38:36
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Wielki Miś <w...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > lekarstw. I tutaj mam pytanie: Czy ma moj wujaszek jakieś szanse na
    > przywrócenie do pracy i iczy dostanie zasiłek chorobowy. Może macie jakieś

    Nie ma czegoś takiego jak "przywracanie do pracy". Jak go zwolnili, to
    zwolnili. Musi sobie szukać innej pracy i tym razem pamiętać, że pije się po
    godzinach, a nie w godzinach.

  • 4. Data: 2006-10-31 12:51:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ei6uhs$4dn$1@inews.gazeta.pl leszek
    <s...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Nie ma czegoś takiego jak "przywracanie do pracy".
    Jak nie ma, jak jest?
    Chociaż w opisanym przypadku to szans nie widzę...

    Jotte

  • 5. Data: 2006-10-31 20:17:26
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > W wiadomości news:ei6uhs$4dn$1@inews.gazeta.pl leszek

    > Jak nie ma, jak jest?
    > Chociaż w opisanym przypadku to szans nie widzę...

    Naszemu koledze zapewne chodzi o to, że skoro kogoś zwolnili za złe zachowanie
    ale ten się poprawił, to czy można go "przywrócić". O ile wiem, to takiego
    "przywracania" nie ma.

  • 6. Data: 2006-10-31 20:23:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ei8b0m$cro$1@inews.gazeta.pl leszek
    <s...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Naszemu koledze zapewne chodzi o to, że skoro kogoś zwolnili za złe
    > zachowanie ale ten się poprawił, to czy można go "przywrócić". O ile
    > wiem, to takiego "przywracania" nie ma.
    No takiego to pewnie, że nie. ;)

    Jotte

  • 7. Data: 2006-10-31 21:20:16
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    >W wiadomości news:ei8b0m$cro$1@inews.gazeta.pl leszek

    > No takiego to pewnie, że nie. ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jotte

    Rozmawiałem dzisiaj ze znajomym psychiatrą (jest orzecznikiem w ZUSie) i
    powiedział, że teoretycznie jest to możliwe. Szukam tylko jakiegoś
    praktycznego przykładu opartego o prawo.
    A wracając do waszego do rozważanie jest to możliwe, ale pracodawca rozdaje
    tutaj karty. Można przecież "dokonać" wykroczenia z cieżkiego naruszenia do
    troszkę lżejszego. Ale mówię jest to możliwe, oczywiście bez zarzucania
    siebie artykułami prawa.