PracaGrupypl.praca.dyskusje › finansowanie nauki pracownika a koszty

  • 11. Data: 2005-08-28 14:04:27
    Temat: Re: finansowanie nauki pracownika a koszty
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Greg w news:des35f$geg$2@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > no masz, kolejny przypadek, ktory lubuje sie w wypowiadaniu
    > za WSZYSTKICH :)

    Zwykła prośba nie wystarczy? Szkoda.

    pozdrawiam
    Greg

  • 12. Data: 2005-08-28 14:04:44
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

  • 13. Data: 2005-08-28 18:20:05
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Greg wrote:

    > no masz, kolejny przypadek, ktory lubuje sie
    > w wypowiadaniu za WSZYSTKICH :)

    Wiesz, ciezko mowiac o netykiecie nie wypowiadac sie ogolnie :>

    Kira

  • 14. Data: 2005-08-29 12:32:27
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Greg" <k...@U...pl> napisał w wiadomości
    > Kira napisał(a):
    [...]
    > no masz, kolejny przypadek, ktory lubuje sie w wypowiadaniu za WSZYSTKICH
    > :)

    * p l o n k *

    ... i po kłopocie.

    MS

  • 15. Data: 2005-08-29 15:14:01
    Od: Sebastian <o...@o...pl>

    Marek HAGA wrote:
    > Użytkownik "Greg" <k...@U...pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    >

    > * p l o n k *
    >
    > ... i po kłopocie.
    >
    > MS
    i to jest dobre podsumowanie ;-)

  • 16. Data: 2005-08-29 20:30:30
    Od: Greg <k...@U...pl>

    Sebastian napisał(a):

    > i to jest dobre podsumowanie ;-)

    szczegolnie gdy sie nie ma nic do powiedzenia w temacie, nie ?

  • 17. Data: 2005-08-30 05:46:58
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Greg [Mon, 29 Aug 2005 22:30:30 +0200]:

    > szczegolnie gdy sie nie ma nic do powiedzenia w temacie, nie ?

    Tu juz wszystko zostalo powiedziane a Ciebie i tak to
    nie interesuje, wiec po co sie uzerac?

    Kira

  • 18. Data: 2005-08-30 13:44:16
    Od: Greg <k...@U...pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Greg [Mon, 29 Aug 2005 22:30:30 +0200]:

    > Tu juz wszystko zostalo powiedziane a Ciebie i tak to
    > nie interesuje, wiec po co sie uzerac?
    >

    > Kira
    jezeli te pare watkow zupełnie nie na temat to wg Ciebie wszystko to ja
    rzeczywiscie już dziękuje...
    BTW - nie zauważyłaś że troche nadużywasz słów WSZYSCY/WSZYSTKO ? ;)