PracaGrupypl.praca.dyskusje › A czy są osoby,które...

  • 1. Data: 2005-08-27 11:55:58
    Temat: A czy są osoby,które...
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    ...połaczyły prace ze swoim chobby?tzn.zawodowo wykonują to co lubią?

  • 2. Data: 2005-08-27 13:06:57
    Temat: Re: A czy są osoby,które...
    Od: Grzesiek <...@...cc>

    Kacper W. wrote:
    > ....połaczyły prace ze swoim chobby?tzn.zawodowo wykonują to co lubią?

    Myślę że jest niemało. Ja przykładowo (programista).

    --
    icq:33547197
    email: gc @ z.pl

  • 3. Data: 2005-08-27 13:27:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Kacper W. napisał(a):
    > ...połaczyły prace ze swoim chobby?tzn.zawodowo wykonują to co lubią?

    Co to jest chobby?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2005-08-27 14:13:38
    Od: cartman <""cartman\"@@@neostrada.pl">

    Grzesiek napisał(a):

    > Myślę że jest niemało. Ja przykładowo (programista).

    ja tez:-D

    tylko narazie jestem na probnym i moga mnie w kazdej chwili zwolnic. ale
    to juz szczegol :-)

  • 5. Data: 2005-08-27 16:19:50
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Co to jest chobby?

    To jest to co uprawiaja ci, ktorzy ida do oddzialow prewencji, zeby je
    polaczyc z praca zawodowa :)

  • 6. Data: 2005-08-27 19:15:04
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    szczęsliwcy...
    kiedy sobie zadałem pytanie co chciałbym robic zawodowo aby czuc się
    spełnionym,nie potrafiłem nic odpowiedziec To chyba jest związane z warunkami
    w jakich człowiek pracuje na te pare groszy i z upodleniem ,bo często sie
    zdarza ze człowieka traktują jak smiecia ,bez wartosci i który nic nie potrafi.
    Czesto sie zdarza ,ze z czasem w to uwierzymy i przyjmujemy z pokorą to co
    daje nam łaskawy los w postaci skretyniałego pracodawcy.
    jeszcze ze 3 piwa i moze bedzie lepiej na sercu...

  • 7. Data: 2005-08-27 19:33:37
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Kacper W." <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To chyba jest związane z warunkami w jakich człowiek pracuje na te pare
    groszy i z upodleniem ,bo często sie zdarza ze człowieka traktują jak
    smiecia ,bez wartosci i który nic nie potrafi.

    Tak sie traktuje tylko tych, którzy wolą sie upadlac niz zrobic cos ze swoim
    życiem.

    vertret

  • 8. Data: 2005-08-27 20:30:38
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <2...@n...onet.pl>
    Kacper W. napisał(a):

    > szczęsliwcy...
    > kiedy sobie zadałem pytanie co chciałbym robic zawodowo aby czuc się
    > spełnionym,nie potrafiłem nic odpowiedziec To chyba jest związane z warunkami

    Bo od dupy strony zaczynasz. Chyba masz coś co sprawia Ci przyjemność?
    Zacznij na tym zarabiać. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 9. Data: 2005-08-27 20:34:25
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    I tak narodzil sie nowy kiper ;)

  • 10. Data: 2005-08-27 20:51:10
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    pocieszę cię. po okresie próbnym tez cię będą mogli zwolnić w kazdym
    momencie :)