PracaGrupypl.praca.dyskusje › finansowanie nauki pracownika a koszty

  • 1. Data: 2005-08-27 19:05:47
    Temat: finansowanie nauki pracownika a koszty
    Od: Greg <k...@U...pl>

    Witam,
    Na jakiej zasadzie pracodawca moze dofinansowac pracownikowi nauke na
    studiach (gdzie kierunek studiow jest zgodny z charakterem wykonywanej
    pracy) ?? (np. czy ma jakas mozliwosc wrzucenia takich wydatkow w koszty
    ? czy takie dofinansowanie moze byc tez korzystne dla pracodawcy ? )
    Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki.

  • 2. Data: 2005-08-27 20:22:52
    Temat: Re: finansowanie nauki pracownika a koszty
    Od: Sebastian <o...@o...pl>

    Greg wrote:
> [...]
    > pracy) ?? (np. czy ma jakas mozliwosc wrzucenia takich wydatkow w koszty
    > ? czy takie dofinansowanie moze byc tez korzystne dla pracodawcy ? )

    Takie dofinansowanie chyba nie koniecznie jest korzystne dla pracodawcy
    trudno mi cos napisac o kosztach bo jestem prawnikiem nie ekonom. ale na
    100% moge powiedziec ze mozecie podpisac umowe w ktorej okreslicie
    wzajemne warunki na jakich ta nauka ma sie odbywac, bo wiesz wszystko
    jeszcze zalezy od tego czy to ty chcesz isc na studia czy pracodawca
    chce cie na nie wyslac ? w zaleznosci od wariantu sa rozne obowiazki i
    uprawnienia.

  • 3. Data: 2005-08-27 20:32:42
    Od: Sebastian <o...@o...pl>

    Greg wrote:
> [...]
    > pracy) ?? (np. czy ma jakas mozliwosc wrzucenia takich wydatkow w koszty
    > ? czy takie dofinansowanie moze byc tez korzystne dla pracodawcy ? )

    a oprocz tego to NTG <------------------- nie ta grupa !!! skocz na
    ekonomiczna

  • 4. Data: 2005-08-28 08:36:22
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Sebastian w news:deqikb$7fm$3@news.onet.pl napisał(a):

    > a oprocz tego to NTG <------------------- nie ta grupa !!!

    No i nick na tej grupie już zajęty. Później wyjdzie, że to ja się nie znam
    ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 5. Data: 2005-08-28 09:24:21
    Od: Greg <k...@U...pl>

    Greg napisał(a):
> [...]
    hmmm, praca.dyskusje to NTG ? ciekawe :)

    zawsze mozesz sobie zmienic

    rowniez pozdrawiam :)

  • 6. Data: 2005-08-28 09:33:01
    Od: Sebastian <o...@o...pl>

    > hmmm, praca.dyskusje to NTG ? ciekawe :)

    > zawsze mozesz sobie zmienic
    >
    > rowniez pozdrawiam :)

    Pytasz o prawo pracy a do tego jeszcze o koszty finansowania nauki i
    ewentualne odliczenia z tego tyt. dla pracodawcy ... to pomysl jeszcze
    raz czy to jest wlasciwa grupa !

  • 7. Data: 2005-08-28 09:45:10
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Greg wrote:

    > zawsze mozesz sobie zmienic

    W zasadzie, to netykieta raczej wskazywalaby na to, zebys
    Ty, jako nowy uzytkownik, nie wprowadzal zametu i jakos sie
    odroznil od Grega ktorego wszyscy znamy :)

    Kira

  • 8. Data: 2005-08-28 10:18:56
    Od: Greg <k...@U...pl>

    Sebastian napisał(a):

    > Pytasz o prawo pracy a do tego jeszcze o koszty finansowania nauki i
    > ewentualne odliczenia z tego tyt. dla pracodawcy ... to pomysl jeszcze
    > raz czy to jest wlasciwa grupa !

    a kto powiedzial ze to jest grupa tylko dla pracownikow/poszujujacych
    pracy ?
    w takim razie podaj odpowiedniejsza grupe , tylko zanim wypalisz czyms w
    rodzaju pl.sci.ekonomiczne poczytaj sobie do czego sluza grupy SCI

  • 9. Data: 2005-08-28 10:20:12
    Od: Greg <k...@U...pl>

    Kira napisał(a):

    > W zasadzie, to netykieta raczej wskazywalaby na to, zebys
    > Ty, jako nowy uzytkownik, nie wprowadzal zametu i jakos sie
    > odroznil od Grega ktorego wszyscy znamy :)
    >

    > Kira
    no masz, kolejny przypadek, ktory lubuje sie w wypowiadaniu za WSZYSTKICH :)

  • 10. Data: 2005-08-28 11:19:29
    Od: Sebastian <o...@o...pl>

    Greg wrote:

> [...]
    > w takim razie podaj odpowiedniejsza grupe , tylko zanim wypalisz czyms w
    > rodzaju pl.sci.ekonomiczne poczytaj sobie do czego sluza grupy SCI

    tak, no dobra jak sobie chcesz ... nie chce marnowac wiecej czasu ...
    bez odbioru