PracaGrupypl.praca.dyskusje › e-booki

  • 1. Data: 2006-09-24 06:50:06
    Temat: e-booki
    Od: "matrix0123456789" <m...@t...pl>

    Kupując e-booki czyli książki elektroniczne masz większą wygode
    bo:
    -Są tańsze bo nie płacisz za wydruk.
    -nie zajmują miejsca na pułkach a na dzisiejczych dyskach twardych to
    prawie nic.
    -Morzesz bez poroblemów korzystać z syntezatorów mowy. itd.
    Jeśli zgodzoiłeś się na e-booka to wej na:
    http://zlotemysli.pl/matrix0123456789.php?c=4main&id
    Ebook=228
    P. S. Na tej stronie można kupić wersje drukowaną.

  • 2. Data: 2006-09-24 07:19:45
    Temat: Re: e-booki
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 23 Sep 2006 23:50:06 -0700, "matrix0123456789" <m...@t...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >prawie nic.
    >-Morzesz bez poroblemów korzystać z syntezatorów mowy. itd.
    >Jeśli zgodzoiłeś się na e-booka to wej na:

    Szkoda, że słowników ortograficznych nie wydają jako e-booki. :)

  • 3. Data: 2006-09-24 08:50:22
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    matrix0123456789 wrote:

> [...]
    > prawie nic.
    > -Morzesz bez poroblemów korzystać z syntezatorów mowy. itd.

    Ale ja:
    - nie lubie pustych polek,
    - lubie ladnie oprawione i dobrze wydrukowane ksiazki,
    - potrafie zrozumiec tekst bez czytania na glos,
    - lubie czytac ksiazki w pociagu, namiocie, kiblu :)
    - nie lubie czytac z monitora, wole z kartek.

    --
    Cezary Morga

  • 4. Data: 2006-09-24 09:16:19
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@o...pl>

    Użytkownik "matrix0123456789" <m...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:1159080606.491366.58590@h48g2000cwc.googlegroup
    s.com...

> [...]
    >http://zlotemysli.pl/matrix0123456789.php?c=4main&i
    dEbook=228
    >P. S. Na tej stronie można kupić wersje drukowaną.

    Skoro spamujesz, to będę złośliwy. W krótkim tekście zrobiłeś aż 13 błędów
    ortograficznych i interpunkcyjnych, oraz literówek.
    PW

  • 5. Data: 2006-09-24 10:09:33
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    WSZYSTKIE TE EBOOKI ZA FREE na sieciach p2p i eMule :)

  • 6. Data: 2006-09-24 10:25:27
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Pawel Wimmer" napisał
    > Skoro spamujesz, to będę złośliwy. W krótkim tekście zrobiłeś aż 13 błędów
    > ortograficznych i interpunkcyjnych, oraz literówek.
    > PW

    dobry jestes, ja naliczylem "tylko" 8 :)

  • 7. Data: 2006-09-24 23:04:52
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@o...pl>

    Użytkownik "bizon" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > dobry jestes, ja naliczylem "tylko" 8 :)

    Liczyłem też brakujące przeciwnki, potrzebne do utrzymania semantycznego
    podziału treści - kurczę, ale mądrze zabrzmiało :-)
    PW

  • 8. Data: 2006-09-25 19:28:21
    Od: "Tomasz Wrzodak" <t...@g...com>

    Piotrek napisał(a):
    > WSZYSTKIE TE EBOOKI ZA FREE na sieciach p2p i eMule :)

    Oczywiście, wszyscy doskonale to wiedzą, co nie zmienia faktu, że
    jest to nieetyczne i nielegalne. Jeśli kradniesz własność
    intelektualną innych, to się z tego chociaż nie chwal.
    TW

  • 9. Data: 2006-09-25 19:50:18
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 25-09-2006 o 21:28:21 Tomasz Wrzodak <t...@g...com> napisał(a):

    > Oczywiście, wszyscy doskonale to wiedzą, co nie zmienia faktu, że
    > jest to nieetyczne i nielegalne. Jeśli kradniesz własność
    > intelektualną innych, to się z tego chociaż nie chwal.
    > TW

    "Własność intelektualna" jest sztucznym tworem, czymś w rodzaju uzurpacji,
    która z _własnością_ nie ma nic wspólnego poza oszukańczą nazwą; która nie
    musi być uznawana (i nie jest); która wreszcie straciła praktyczny sens w
    dobie digitalizacji wszystkiego oraz internetu.

    Utwory dowolnego rodzaju mają np. autorów, wykonawców, ale nie mają
    właścicieli.

    To, co się daje zdigitalizować, tego się nie da kontrolować, o czym jest
    uprzejmy poinformować autor niniejszego posta :)

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 10. Data: 2006-09-25 20:03:36
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Tomasz Wrzodak napisał(a):

    > Oczywiście, wszyscy doskonale to wiedzą, co nie zmienia faktu, że
    > jest to nieetyczne i nielegalne. Jeśli kradniesz własność
    > intelektualną innych, to się z tego chociaż nie chwal.
    > TW

    zgoda

    ja tylko z innej beczki chciałbym poinformowac tych, ktorzy tego nie
    wiedza, ze te podreczniki darmowe, sa czesto pisane pzrez domoroslych
    autorow, nie majacych nic wspolnego ze specjalistami, lepiej wydac takie
    same pieniadze na wersje drukowana czegos porzadnego, bo szczegolnie te
    ebooki z psychologii i biznesu sa czyms w rodzaju wyrwanych artyulow z
    prasy kobiecej

    oczywiscie niech sobie zarabiaja jak znajda chetnych, ale dla mnie to
    spore naciagactwo, placi sie duzo za nic nie warte pliki