PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawa

  • 1. Data: 2006-09-23 11:42:27
    Temat: odprawa
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    pracuje w pewnej firmie 2 lata
    jezeli sie zwoln ie to czy mi przysluguje cos w tym stylu?
    moze smieszne pytanie ale kto pyta nie bladzi

  • 2. Data: 2006-09-23 16:08:38
    Temat: Re: odprawa
    Od: "pb78" <p...@N...pl>

    rs wrote:
    > pracuje w pewnej firmie 2 lata
    > jezeli sie zwoln ie to czy mi przysluguje cos w tym stylu?
    > moze smieszne pytanie ale kto pyta nie bladzi

    przysługuje Ci możliwość zatrudnienia się u innego pracodawcy.

    Paweł
    odpowiadając na priv usuń NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2006-09-23 17:11:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ef36j5$b09$1@news.onet.pl rs <r...@w...pl> pisze:

    > pracuje w pewnej firmie 2 lata
    > jezeli sie zwoln ie to czy mi przysluguje cos w tym stylu?
    > moze smieszne pytanie ale kto pyta nie bladzi
    Kto pyta także błądzi, najwyżej nie sam.
    Co do meritum - pytanie faktycznie śmieszne.
    Odprawa się - rzecz jasna - nie należy.
    Inne roszczenia - zależnie od okoliczności.

    Jotte

  • 4. Data: 2006-09-27 04:45:26
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    > pracuje w pewnej firmie 2 lata
    > jezeli sie zwoln ie to czy mi przysluguje cos w tym stylu?
    > moze smieszne pytanie ale kto pyta nie bladzi

    Odprawa by sie nalezala jakbys zostal zwolniony
    (oczwiscie nie dyscyplinarnie).

    yig