PracaGrupypl.praca.dyskusjee-booki › Re: e-booki
    From: kondi <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: e-booki
    Date: Mon, 25 Sep 2006 22:03:36 +0200

    Tomasz Wrzodak napisał(a):

    > Oczywiście, wszyscy doskonale to wiedzą, co nie zmienia faktu, że
    > jest to nieetyczne i nielegalne. Jeśli kradniesz własność
    > intelektualną innych, to się z tego chociaż nie chwal.
    > TW

    zgoda

    ja tylko z innej beczki chciałbym poinformowac tych, ktorzy tego nie
    wiedza, ze te podreczniki darmowe, sa czesto pisane pzrez domoroslych
    autorow, nie majacych nic wspolnego ze specjalistami, lepiej wydac takie
    same pieniadze na wersje drukowana czegos porzadnego, bo szczegolnie te
    ebooki z psychologii i biznesu sa czyms w rodzaju wyrwanych artyulow z
    prasy kobiecej

    oczywiscie niech sobie zarabiaja jak znajda chetnych, ale dla mnie to
    spore naciagactwo, placi sie duzo za nic nie warte pliki