PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy gospodarka ruszyla?

  • 11. Data: 2003-11-20 13:15:18
    Temat: Re: czy gospodarka ruszyla?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Kasik <m...@g...pl> napisał(a):

    > Ja ciągle wierzę, że niedługo będzie lepiej.

    Juz bylo lepiej.............

  • 12. Data: 2003-11-20 14:28:54
    Od: "Miecz" <m...@p...onet.pl>

    > Juz bylo lepiej.............

    Czy jest az tak niedobrze? Czy te grupe czytaja sami pesymisci?

    Moze "ludzie sukcesu" nie maja czasu na czytanie tych watkow?

    Moze jednak jakies dobre slowo? Moj kolega zatrudnil 4 osoby - studentow z 4 i
    5 roku. Robia prawie za darmo. Inna sprawa, ze wczesniej zwolnil 10, ktore
    zarabialy ponad srednia krajowa. Jakos przedzie ...

    Miecz

  • 13. Data: 2003-11-20 14:43:43
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Miecz <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > 5 roku. Robia prawie za darmo. Inna sprawa, ze wczesniej zwolnil 10, ktore

    To ja...jedna z tych 10 osob.................

    Jakos przedzie ...

  • 14. Data: 2003-11-20 21:52:28
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Thu, 20 Nov 2003 11:28:32 +0100
    "tomekn" <t...@n...onet.pl> wrote:

> [...]
    > "wieszczem ". Nikt ale nikt si? nie za?mia? bo nie by?o i z czego i
    > tak si? po?egna? z widzami . Teraz widz? ?e wróci? Pan Laskowik i mówi
    > si? ?e wróci?y dobre czasy i temat polityka wróci? bo po 89 nie by?o
    > ju? wi?kszego celu aby si? ?miaae z w?adzy. Pewnie mnie kto? tu
    > wy?mieje ?e dyrdyma?y pisz? ale je?li "komicy" bior? si? za ogólnie
    > poj?ty "patriotyzm" a ogólnie jest fest i b?dzie jeszcze "fe?ciej" to
    > ?miem twierdziae ?e bliski jest moement mam nadzieje ,ma?ej rewolucji w
    > kraju. Mo?e tak nie ma?ej bo mo?e byae i du?a bo jest co posprz?taae ale

    spiesze przypomniec, ze ostatnia proba robienia 'rewolucji' reform, etc.
    zakonczyla sie rozbiorami.

    a po wojnie to kazdy wie jak bylo.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 16. Data: 2003-11-20 21:53:47
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Thu, 20 Nov 2003 12:31:35 +0100
    Catbert <v...@w...pl> wrote:

    > (...)
    >
    > Okaza?o si?, ?e to latarka, co jej czerwone paj?ki zapomnia?y wy??czyae.
    > Podobno 80% wierzy nadal, ?e Jolka wie, gdzie kupiae baterie, albo zna
    > jakie? "tajne przej?cie". Ciekawe, dlaczego nie mo?e m??owi tych baterii
    > daae, albo przy kolacji powiedzieae zwyczajnie, gdzie si? je kupuje.

    Catbert, "you made my day" :)))

    czy moge ten Twoj tekst za pozwolenie puscic dalej wsrod znajomych? :)

  • 15. Data: 2003-11-20 21:53:47
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

  • 17. Data: 2003-11-20 21:55:32
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Thu, 20 Nov 2003 11:58:28 +0000 (UTC)
    " Kasik" <m...@g...pl> wrote:

    > Ja ci?gle wierz?, ?e nied?ugo b?dzie lepiej. W historii juz tak jest,
    > ?e raz jest dobrze, a pó 1/4 niej jest gorzej i znów lepiej. Taka
    > sinusoida dziejów.

    Polska sinusoida od czasow Jagiellonow systematycznie spada w dol.
    nawet jak sie podniesie - jak na czas miedzywojnia - to zaraz znow
    zamienia sie w linie prosta.

    czy masz jakies inne preslanki, oprocz "musi bo chce miec dzieci"
    przemawiajace za tym, ze faktycznie sa jakies lepsze perspektywy na
    przyszosc?

  • 18. Data: 2003-11-20 23:29:17
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-20 22:53, Nina M. Miller wrote:

    > Catbert, "you made my day" :)))
    >
    > czy moge ten Twoj tekst za pozwolenie puscic dalej wsrod znajomych? :)

    Oczywiście, jeszcze tego by brakowało, żeby rzucać się na siebie z
    paragrafami za korzystanie z zawartości usenetu :)

    Na pl.soc.prawo doszło niemalże do jatki, bo jeden koleżka stwierdził,
    że jego posty to "tfurczość" i są nietykalne. Inny twierdził, że jak
    google wycina z jego strony kawałek tekstu, by go pokazać w wyniku
    wyszukiwania, to narusza jego prawa autorskie. A cache google'a to już
    wogóle kryminał, bo narusza "polskie prawo".
    Fajnie to sąsiaduje z postami "czy jak przetłumaczę z angielskiego cudzą
    pracę i zrobię z niej swoją magisterską to plagiat, czy nie? Droga
    "Filipinko" pomóż, bo nie wiem, co mam zrobić".

    Pozdrowienia: Catbert

  • 19. Data: 2003-11-21 09:30:44
    Od: " Kasik" <m...@g...pl>

    Jak mogę mieć jakieś inne przesłanki? Grozi mi bezrobocie, Urząd Pracy płaci
    mi stażowe 450 zł... Nie chce narzekać, więc próbuje mieć nadzieje. Proste,
    co mi zostało? Od razu wszyscy atakują, że na pewno będzie gorzej. A może
    jednak nie?

  • 20. Data: 2003-11-21 09:37:59
    Od: " Kasik" <m...@g...pl>