PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca we Wrocławiu rekrutacja w Warszawie

  • 1. Data: 2003-11-18 17:55:16
    Temat: Praca we Wrocławiu rekrutacja w Warszawie
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl>

    Aplikowałam o stanowisko w dużej firmie we Wrocławiu.
    Dokumenty wysłałam do siedziby w Warszawie i dziś telefon z zaproszeniem na
    rozmowę kwalifikacyjną.
    Do Warszawy..
    Jakaś nowa moda żeby ludzi odstraszyć?
    Stanowisko niskie w hierarchii, pensja pewnie taka sobie i nie mam pojęcia
    czy mam w ogóle szanse.
    Zastanawiam się czy wydać 200 zł i stracić cały dzień.
    Nie rozumiem sposobu takiej rekrutacji.
    A Wy może?

    Pozdrawiam
    BaM

  • 2. Data: 2003-11-18 18:30:28
    Temat: Re: Praca we Wrocławiu rekrutacja w Warszawie
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Bam" <N...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy mam w ogóle szanse.
    > Zastanawiam się czy wydać 200 zł i stracić cały dzień.

    Dla mnie chore , ostatnio czytałem ofertę w której podobnie jak u Ciebie
    firma rekrutacjna napisała te ogłoszenie i chcą do Wrocławia a nawet nie
    napisali gdzie na dolnymśląsku będzie t a praca bo wyraźnie było że gdzieś
    na dolnym śląsku. Może źle zrobiłem ale jeśli miejscowośc to też tajemnica
    to ja dziękuję .
    pozdr
    tomekn

  • 3. Data: 2003-11-18 18:40:00
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl>

    Użytkownik "tomekn" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na dolnym śląsku. Może źle zrobiłem ale jeśli miejscowośc to też tajemnica

    Tyle, że w ogłoszeniu, które było tylko na stronie firmy, nie było mowy że
    na rozmowę trzeba będzie pojechać do Wawy...

  • 4. Data: 2003-11-18 18:49:05
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Użytkownik "tomekn" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    Ciebie

    > Tyle, że w ogłoszeniu, które było tylko na stronie firmy, nie było mowy że
    > na rozmowę trzeba będzie pojechać do Wawy...

    Ktos cie zmusza? Nie chcesz? Nie jedz!

    Byc moze szukaja ludzi, ktorych nie przeraza wizja przemieszczenia sie o
    kilkaset kilometrow bez zaplanowania tego z kwartalnym wyprzedzeniem.

    A co do 200 PLN. Na trasie Wroclaw - Wawa da sie taniej. Duuuzo taniej. Nie
    wiem dlaczego odnosze wrazenie, ze szukasz winnych tego, ze nie dostaniesz
    TEJ pracy nie tam gdzie trzeba.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 5. Data: 2003-11-18 19:04:52
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> > A co
    do 200 PLN. Na trasie Wroclaw - Wawa da sie taniej. Duuuzo taniej. Nie

    O to bardzo ciekawe. Jestem z Wrocławia i czasem jeżdzę do Warszawy.
    Przejazd pociągiem kosztował mnie kilka miesięcy temu 170 zł w obie
    strony, autkiem wychodzi podobna kwota. Możesz podać te sposoby na
    tańsze dotarcie do stolicy?

    mangha

  • 6. Data: 2003-11-18 19:18:21
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    N...@k...chip.pl news:bpdmfo$b4e$1@news.onet.pl

> [...]
    > pojęcia czy mam w ogóle szanse.
    > Zastanawiam się czy wydać 200 zł i stracić cały dzień.

    Btw, jaka firma jezeli mozna widziec?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2003-11-18 19:19:08
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:bpdpk2$npf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    Nie
    > wiem dlaczego odnosze wrazenie, ze szukasz winnych tego, ze nie dostaniesz

    Nie wiem czemu jesteś tak wrogo nastawiony.
    Nie szukam winnych, że nie dostanę pracy!
    Tylko wizja stracenia kasy dla mnie dużej nie jest mi przyjemną.
    Ponad pół roku bez pracy i dwie wizyty w Warszawie już za mną.
    I chciałabym poznać te podróże do Wawy tańsze, ale żeby były bezpieczne dlla
    kobiety.

  • 8. Data: 2003-11-18 19:28:31
    Od: "Wojti" <j...@w...pl>

    Dwa pociągi pośpieszne.Jeden o 01:15 drugi o 3.27 i odpowiednio jesteś o 7
    lub o 9 rano.Bilet kosztuje ok 45-8 zł w jedną stronę.A rozmowy w innych
    miastach to chyba normalka.Ja jeździłem do Poznania.
    Pozdrawiam
    Kucharz Amator
    Wojti

  • 9. Data: 2003-11-18 19:33:29
    Od: "Sławek" <s...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > Ponad pół roku bez pracy i dwie wizyty w Warszawie już za mną.
    > I chciałabym poznać te podróże do Wawy tańsze, ale żeby były bezpieczne

    Ja jechalem z W-wy do Wrocławia , starcilem cały dzien, wydalem ponad 200
    ( niektorzy lubia 14h podrozowac o suchym pysku to i 170 wydadza), pani od
    rekrutacji powiedziala mi , ze jestem jednym z 3 kandydatow wiec uznalem ze
    warto poswiecic pieniadze ktorych nie mam. Na spotkaniu pan dyrektor wzial
    moje cv do reki i stwierdzil, ze zaszla jakas pomylka bo oni nie szukaja
    projektanta, nawet nie maja biura projektow (w ogloszeniu nie bylo dokladnie
    kogo szukaja, tylko inzyniera, wiec sprecyzowalem o jakie stanowisko sie
    staram). Rozmowa sie skonczyla po 5 min. Mam list z podziekowaniami i
    nauczkę.

  • 10. Data: 2003-11-18 19:41:46
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Przejazd pociągiem kosztował mnie kilka miesięcy temu 170 zł w obie
    > strony, autkiem wychodzi podobna kwota. Możesz podać te sposoby na

    Na szybko zajrzalem ( www.pkp.com.pl ) i dostrzeglem trzy bezposrednie
    pospieszne. Bilet na pospieszny 2 kl, odleglosc 699 km (mam pod reka, wiec
    ceny jestem pewien) - 50,60 PLN. PKS czy PolskiExpress w okolicach
    pospiesznego PKP powinny wyjsc.

    A jak sie nie ma pracy, to na prawde mozna sie tym pospiesznym w nocy
    przejechac bez dokupowania kuszetki czy sypialnego (i to nie boli - wiem,
    jezdzilem za praca na takich dystansach).

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!