PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy gospodarka ruszyla?

  • 1. Data: 2003-11-18 20:27:16
    Temat: czy gospodarka ruszyla?
    Od: "Mieczu" <m...@p...onet.pl>

    Czy istotnie cos drgnelo?
    Czy gospodarka ruszyla?

    Czy to raczej pobozne zycenia Leszka M?

    Czy widzicie to u siebie w regionach? Jest praca?

    Co sie o tym mowi?

  • 2. Data: 2003-11-18 23:37:24
    Temat: Re: czy gospodarka ruszyla?
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Mieczu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy istotnie cos drgnelo?
    > Czy gospodarka ruszyla?
    TAK . TYLKO NIE PYTAJ W KTÓRĄ STRONĘ ;-((
    POZDR
    TOMEKN

  • 3. Data: 2003-11-19 02:34:30
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mieczu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Kujawsko-pomorskie.
    > Czy istotnie cos drgnelo?

    Jeśli za drgnięcie uważasz kolejne zwolnienia - to tak.

    > Czy gospodarka ruszyla?

    Ona zawsze była w ruchu. Nadal się zwija.

    > Czy to raczej pobozne zycenia Leszka M?

    Leszek M. ma tylko pobożne życzenia i obietnice na wyrost.

    > Czy widzicie to u siebie w regionach? Jest praca?

    Tak. Praca jest. Część osób pracuje nad znalezieniem pracy. Dodatkowo część
    z nich samokształci się.

    > Co sie o tym mowi?

    Jak mawiają u nas, na Kujawach - stara bida.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 4. Data: 2003-11-19 05:24:46
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    > Tak. Praca jest. Część osób pracuje nad znalezieniem pracy. Dodatkowo
    część
    > z nich samokształci się.

    Pracy jest w brud. Pod warunkiem, że chcesz pracowac za darmo.

  • 5. Data: 2003-11-20 09:06:58
    Od: "Bafomet" <p...@o...pl>

    Mniej wiecej co 50 czasem 100 lat jest wielka rewolucja swiatowa
    ciekawe jak bedzie tym razem

  • 6. Data: 2003-11-20 09:37:03
    Od: "Miecz" <m...@W...onet.pl>

    > Mniej wiecej co 50 czasem 100 lat jest wielka rewolucja swiatowa
    > ciekawe jak bedzie tym razem

    Na swiecie jak na swiecie. Mam nieodparte wrazenie, ze w Polsce sie COS
    szykuje. Wielu ma naprawde juz serdecznie dosyc ciaglego dociskania.

    Poparcie dla Lepera rosnie !

    Miecz

  • 7. Data: 2003-11-20 10:28:32
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Miecz" <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na swiecie jak na swiecie. Mam nieodparte wrazenie, ze w Polsce sie COS
    > szykuje. Wielu ma naprawde juz serdecznie dosyc ciaglego dociskania.
    >
    > Poparcie dla Lepera rosnie !

    Ja powiem tak. Byłem na występie "kryszaka", przyjechał do naszego miasta ,
    było fajnie i git ale na koniec Pan Krzyszak zamiast bawić mówi dwa zdania
    coś w rodzaju "Mickiewicza" jednym słowem troska o kraj poleciała z jego ust
    jak by zamiast komikiem był jakimś "wieszczem ". Nikt ale nikt się nie
    zaśmiał bo nie było i z czego i tak się pożegnał z widzami . Teraz widzę że
    wrócił Pan Laskowik i mówi się że wróciły dobre czasy i temat polityka
    wrócił bo po 89 nie było już większego celu aby się śmiać z władzy. Pewnie
    mnie ktoś tu wyśmieje że dyrdymały piszę ale jeśli "komicy" biorą się za
    ogólnie pojęty "patriotyzm" a ogólnie jest fest i będzie jeszcze "feściej"
    to śmiem twierdzić że bliski jest moement mam nadzieje ,małej rewolucji w
    kraju. Może tak nie małej bo może być i duża bo jest co posprzątać ale może
    bez krwawej.
    pozdr
    tomekn

  • 8. Data: 2003-11-20 10:53:18
    Od: "Miecz" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > kraju. Może tak nie małej bo może być i duża bo jest co posprzątać ale może

    Nie ma sie z czego smiac. Rozmawiam czasem z ludzmi, ktorzy przez 14 lat mieli
    duze zaufanie do tego co sie dzialo w kraju, widzieli gdzies sens i swiatelko w
    tunelu. Teraz glosno mowi sie, ze moze sie zatrzasc w kraju - nastroje sa
    bardziej radykalne niz w latach 80tych. Czy bedzie mala czy moze krwawa - cos
    wisi w powietrzu.

    Miecz

  • 9. Data: 2003-11-20 11:31:35
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-20 11:53, Miecz wrote:
    > Nie ma sie z czego smiac. Rozmawiam czasem z ludzmi, ktorzy przez 14 lat mieli
    > duze zaufanie do tego co sie dzialo w kraju, widzieli gdzies sens i swiatelko w
    > tunelu. (...)

    Okazało się, że to latarka, co jej czerwone pająki zapomniały wyłączyć.
    Podobno 80% wierzy nadal, że Jolka wie, gdzie kupić baterie, albo zna
    jakieś "tajne przejście". Ciekawe, dlaczego nie może mężowi tych baterii
    dać, albo przy kolacji powiedzieć zwyczajnie, gdzie się je kupuje.

    Pzdr: Catbert

  • 10. Data: 2003-11-20 11:58:28
    Od: " Kasik" <m...@g...pl>

    Ja ciągle wierzę, że niedługo będzie lepiej. W historii juz tak jest, że raz
    jest dobrze, a później jest gorzej i znów lepiej. Taka sinusoida dziejów.
    Musi być lepiej, bo zamierzam wydać na świat dzieci, a nie zniosę cierpień
    obserwowania braku perspektyw, biedy i głodu.