PracaGrupypl.praca.dyskusje › BUF

  • 1. Data: 2003-11-18 14:56:07
    Temat: BUF
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Czy macie jakies doswiadczenia zwiazane z Biurem Uslug Finansowych
    pracujacym dla Krajowego Rejestru Dlugów SA?

    Warszawa ul. Langiewicza 13 ich oddzial. Siedziba we Wroclawiu.

    --
    SQLwysyn

  • 2. Data: 2003-11-19 12:08:49
    Temat: Re: BUF
    Od: Patrycja <i...@p...fm>

    Użytkownik SQLwysyn napisał:
    > Czy macie jakies doswiadczenia zwiazane z Biurem Uslug Finansowych
    > pracujacym dla Krajowego Rejestru Dlugów SA?
    >
    > Warszawa ul. Langiewicza 13 ich oddzial. Siedziba we Wroclawiu.

    Byłam tam na rozmowie jakiś miesiąc temu. Praca miała polegać na
    dzwonieniu i jeżdżeniu do firm i sprzedawaniu im programu w którym są
    dane o dłużnikam czy jakoś tak...Nie pamiętam dokładnie, bo nie byłam
    zainteresowana. Proponują, przynajmniej na początku tylko i wyłącznie
    prowizję od sprzedaży. Aha i jak na dużą firmę to w biurze zupełnie nic
    nie mieli, oprócz kilku telefonów i biurek. Wyglądało niezbyt
    zachęcająco. Ale może Ty właśnie takiej pracy szukasz...Wybór nalezy do
    Ciebie:-))

    --
    Pozdrawiam,
    Patrycja

  • 3. Data: 2003-11-19 12:14:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Patrycja"
    <icia23_wytnij_to_wszystko_bo_nie_napiszesz__@poczta
    .fm> napisał w
    wiadomości news:bpfmjc$l7g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Byłam tam na rozmowie jakiś miesiąc temu.

    A ja niedawno.

> [...]
    > dane o dłużnikam czy jakoś tak...Nie pamiętam dokładnie, bo nie byłam
    > zainteresowana. Proponują, przynajmniej na początku tylko i wyłącznie

    Owszem. Podobno wspólpracuja z Krajowym Rejestrem Dlugów SA. Podobno.

    > Aha i jak na dużą firmę to w biurze zupełnie nic
    > nie mieli, oprócz kilku telefonów i biurek. Wyglądało niezbyt
    > zachęcająco.

    Owszem. A adres mailowy na wp. Wyglada na kolejna szemrana firme. I kaza
    sobie placic za jakies szkolenie na kogos w rodzaju agenta wciskajac
    ciemnote ze jest to licencjonowana dzialalnosc.

    > Ale może Ty właśnie takiej pracy szukasz...Wybór nalezy do
    > Ciebie:-))

    Boze bron. Sprawdzam tylko, czy nie oszalalem. Dzieki za podzielenie sie
    swoimi spostrzezeniami.

    --
    SQLwysyn