PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv do oceny

  • 21. Data: 2005-09-05 15:10:00
    Temat: Re: cv do oceny
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Schwester [Mon, 05 Sep 2005 14:24:35 +0200]:

    > Poza tym podobno CV powinno mieścić się na 1 (jednej) stronie

    Niekoniecznie, pod warunkiem ze zawartosc uzasadnia objetosc.
    Jesli zawartosc jest rewelacyjna, to jak dla mnie moga to byc
    nawet 4 strony, wsio mi rawno.

    Kira

  • 22. Data: 2005-09-05 15:52:13
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    05.09.2005 # 15:42:35, stefan napisał:

    > rany - ja tylko tak w zartach a tu od razu bija... ;)

    ale ja tak półżartem/półserio :P :)
    --
    pozdrawiam

  • 23. Data: 2005-09-05 16:26:11
    Od: "--Negri--" <N...@S...PL>

    Użytkownik "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl> napisał

    > -wiek:22 lata, to mozna policzyc w miare szybko w pamieci a osoba, ktora
    > to czyta tez pewnie jest na pewnym poziomie:)

    wpisałem to po to aby osoba ktora ma kilkadziesiat sekund na przejzenie cv
    nie musiala liczyc tego w pamieci

    > -stan cywilny, dla mnie liczy sie doswiadczenie i to co ma pod kopulka

    moze stan cywilny nie jest taki wazny, ale pracodawca moze z tego
    wywnioskowac ze jestem bardziej dyspozycyjny

    > -2004 nadal, dla mnie najwiekszym osiagnieciem byly by wygrane w
    konkursach
    > a nie dyplom

    uwierz, dyplom bylo o wiele trudniej zdobyc

    > brakuje mi:
    > -2003 wlasna inicjatywa, rodzi mi sie pytanie co bylo tutaj szczegolnym
    > osiagnieciem?

    to ze zdobylem doswiadczenie dzieki ktoremu otrzymalem pierwsza powazna
    prace, ale otym to raczej wspominam na rozmowach kwalifikacyjnych

    dzieki za resze uwag, przemysle je dokładnie

    Negri

  • 24. Data: 2005-09-05 16:32:27
    Od: "--Negri--" <N...@S...PL>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał

    > "Własna inicjatywa gospodarcza w zakresie projektowania witryn
    > internetowych" a niżej "...FrontPage" to raczej kojaży mi się z
    > amatorskim projektowaniem stron poprzez klikanie myszką niż ze
    > znajomością HTML, PHP, JS itp.
    > Poza tym podobno CV powinno mieścić się na 1 (jednej) stronie

    nie tworzylem stron tylko szukaslem klientow, zajmowalem sie sprzedaza stron
    wykonywanych przez kolegow ktorzy wtedy studiowali informatyke, nie
    prowadzilem DG tylko zawieralem umowy o dzielo z klientami, tylko nie wiem w
    jakiej formie to ujac

    musze sprecyzowac informacje w CV bo faktycznie mozna wysnuc z nich takie
    wnioski, a info o FrontPage usune

    Negri

  • 25. Data: 2005-09-05 16:47:29
    Od: "--Negri--" <N...@S...PL>

    Użytkownik "Rafal Skoczylas" <n...@s...org> napisał

    > Formatowanie dokumentu przy pomocy spacji i enterów wskazuje raczej na
    > "bardzo podstawową", niż "bardzo dobrą" znajomość pakietu biurowego.
    >
    > Oprócz tego pierwsza strona sprawia na mnie dosyć słabe wrażenie
    > estetyczne. Jest jakaś taka rozrzucona, "niestabilna" (m.in. trzy różne
    > rodzaje wyrównania).

    Ta nieszczesna spacja pojawila sie niechcacy kiedy zmienialem dane do
    publikacji w internecie.

    Piszac o bardzo dobrej znajomosci Office'a patrzytlem na to przez pryzmat
    zawodu handlowca ktory wykonuje i na to co moze potencjalny pracodwca ode
    mnie wymagac. Kiedy ocenia to informatyk od razu widac roznice, no ale ja na
    informatyka nie aplikuje ;) Chodzi o to ze w ogloszeniach przewija sie caly
    czas "bardzo dobra znajomosc pakietu office", a w praktyce potrzebne jest to
    do przygotowania oferty handlowej.

    Mam jednak prosbe, napisz w kilku zdaniach co zrobic aby tekst nie
    rozjezdzal sie pod innymi edytorami. Takie praktyczne wskazowki przydaly by
    sie napewno nie tylko mi.

    Negri

  • 26. Data: 2005-09-06 07:01:24
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Użytkownik --Negri-- napisał:
    > Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał

    > Numeracje usunalem, a co do rozjezdzania to zabardzo nie wiem co zrobic.
    > Piszac CV uzywalem tabulatorow i entera, zednych spacji, czy kopiowania
    > tekstu. Chetnie bym zrobil z tego pdf'a, ale z opini innych wiem ze doc
    > jednak bedzie odpowiedniejszy(niekonieczne lepszy jak widac). Czy ktos
    > moglby poradzic co zrobic aby CV nie rozjezdzalo sie pod innymi edytorami?

    Entera używaj tylko pomiędzy akapitami. Przez te entery rozjeżdza się
    pod OO 1.1.2.
    Popraw gramatykę przy opisie pierwszej firmy.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 27. Data: 2005-09-06 07:48:47
    Od: "--Negri--" <N...@S...PL>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...asmodeusz.prv.pl> napisał

    > Entera używaj tylko pomiędzy akapitami. Przez te entery rozjeżdza się
    > pod OO 1.1.2.

    czyli do nastepnrj lini przechodzic tabulatorami?

    > Popraw gramatykę przy opisie pierwszej firmy.

    napisz co jest nie gramatycznie

    pozdrawiam

    Negri

  • 28. Data: 2005-09-06 08:43:30
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl> napisał(a):

    > ale ja tak półżartem/półserio :P :)
    polzartem/polserio to byla kiedys taka wódka z polmosu bielsko.biala
    tylko cos kiepsko sie sprzedawala nie wiedziec dlaczego :)

  • 29. Data: 2005-09-06 08:46:48
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    stefan <m...@N...wp.pl> napisał(a):

    > ejj powaznie pracodawcy korzystaja z przycisku pokaz/ukryj wszystko
    > i przegladaja formatowanie ? bo przeciez w normalnym widoku cv jest ok,
    > dopiero w szczegolach wychodzi straszna prawda ;)
    pokaz/ukryj nie jest konieczne (sam zreszta nie korzystam) aby zauwazyc
    podstawowe bledy. co prawda jesli pracodawca dostanie wydruk to nic nie
    zauwazy ;)

  • 30. Data: 2005-09-06 08:54:30
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Użytkownik --Negri-- napisał:
    > Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...asmodeusz.prv.pl> napisał

    > czyli do nastepnrj lini przechodzic tabulatorami?

    Nie, nie. Dporecyzuję. W kilku miejscach dla akapitów nie masz
    ustawionych wcięć i u mnie przenosi na początek następnej linii. Np.
    "2003 - własna inicjatywa ...." u mnie się nie mieści i brzydko wygląda.
    W sumie drobiazg.

    > napisz co jest nie gramatycznie

    "najwyższa sprzedaż w pierwszych tygodniach pracy w historii firmy"

    Trochę niejasne. Jak można pracować w historii firmy?

    Powinno raczej brzmieć "w pierwszych tygodniach pracy najwyższa sprzedaż
    w historii firmy". Albo: "najwyższa sprzedaż w historii firmy już w
    pierwszych tygodniach mojej pracy"