PracaGrupypl.praca.dyskusjecv do oceny › Re: cv do oceny
    From: "--Negri--" <N...@S...PL>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cv do oceny
    Date: Mon, 5 Sep 2005 18:26:11 +0200

    Użytkownik "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl> napisał

    > -wiek:22 lata, to mozna policzyc w miare szybko w pamieci a osoba, ktora
    > to czyta tez pewnie jest na pewnym poziomie:)

    wpisałem to po to aby osoba ktora ma kilkadziesiat sekund na przejzenie cv
    nie musiala liczyc tego w pamieci

    > -stan cywilny, dla mnie liczy sie doswiadczenie i to co ma pod kopulka

    moze stan cywilny nie jest taki wazny, ale pracodawca moze z tego
    wywnioskowac ze jestem bardziej dyspozycyjny

    > -2004 nadal, dla mnie najwiekszym osiagnieciem byly by wygrane w
    konkursach
    > a nie dyplom

    uwierz, dyplom bylo o wiele trudniej zdobyc

    > brakuje mi:
    > -2003 wlasna inicjatywa, rodzi mi sie pytanie co bylo tutaj szczegolnym
    > osiagnieciem?

    to ze zdobylem doswiadczenie dzieki ktoremu otrzymalem pierwsza powazna
    prace, ale otym to raczej wspominam na rozmowach kwalifikacyjnych

    dzieki za resze uwag, przemysle je dokładnie

    Negri