PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv do oceny

  • 11. Data: 2005-09-05 10:12:29
    Temat: Re: cv do oceny
    Od: stefan <m...@N...wp.pl>

    > -zmienilbym na dobra znajomosc Word'a bo to co zaprezentowales moze
    > na pierwszy rzut oka wyglada milo, ale wchodzac w szczegoly widac,
    > ze jeszcze musisz popracowac nad ta znajomoscia:)

    ejj powaznie pracodawcy korzystaja z przycisku pokaz/ukryj wszystko
    i przegladaja formatowanie ? bo przeciez w normalnym widoku cv jest ok,
    dopiero w szczegolach wychodzi straszna prawda ;)

  • 12. Data: 2005-09-05 10:38:32
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <X...@1...42.231.152>
    stefan napisał(a):

    > ejj powaznie pracodawcy korzystaja z przycisku pokaz/ukryj wszystko
    > i przegladaja formatowanie ? bo przeciez w normalnym widoku cv jest ok,
    > dopiero w szczegolach wychodzi straszna prawda ;)

    Straszna prawda wychodzi jak otwierasz doca na komputerze z zainstalowaną
    drukarką inną, niż na tym komputerze na którym go pisałeś. Im więcej
    formatowania spacjami, tym ta prawda straszniejsza.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 13. Data: 2005-09-05 11:15:34
    Od: "b.marcin" <b.marcin@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Gooral napisał(a):

    > Mam uwagę to tego ostatniego punktu - swego czasu słyszałem opinię HaeRowca,
    > że przy dużej ilości aplikacji najpierw odrzuca wszystkie, którzy aplikanci
    > w CV w sekcji "zainteresowania" mają wpisane "myzyka, sport". Dlaczego? A to
    > dlatego, że kojarzy się mu to z bolcami z siłowni bujającymi się po mieście
    > autem z opuszczonymi szybami i podkręconą na maksa głośnością ;)

    Mysle, ze dolaczenie zdjecia do cv moglo by szybko rozwiac takie
    skojarzenia.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    mb

  • 14. Data: 2005-09-05 11:52:12
    Od: "macko42" <m...@W...gazeta.pl>

    Gooral <i...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > dlatego, że kojarzy się mu to z bolcami z siłowni bujającymi się po mieście
    > autem z opuszczonymi szybami i podkręconą na maksa głośnością ;)

    no tak :(
    Pan haerowiec przekrasla czyjes szanse na dostanie pracy, bo jemu cos sie zle
    kojarzy. Brawo, co za wspanialy profesjonalista. :(

  • 15. Data: 2005-09-05 12:24:35
    Od: Schwester <j...@c...com>

    --Negri-- napisał(a):
> [...]
    > Ostatnimi czasy przebudowalem troche moje CV i chcialbym uzyskac opinie na
    > jego temat. Ciekawi mnie opinia ludzi z HR i inych bardziej doswiadczonych w
    > tym temacie. Napiszcie prosze czego brakuje, a co jest zbedne, jak to
    > wyglada pod innymi edytorami (piaslem to w Office 2003).
    > Mam rowniez kilka pytan od razu:
    > 1) jak pracowalem w branzy IT to czy dobrze to ujalem wpisujac "Branza:
    > informatyczna"?
    > 2) czy wpisac jakie mialem oceny z matury?( mialem 4 piatki), i czy ocena
    > dobra z dyplomu to ocena, ktora warto wpisac do cv?

    "Własna inicjatywa gospodarcza w zakresie projektowania witryn
    internetowych" a niżej "...FrontPage" to raczej kojaży mi się z
    amatorskim projektowaniem stron poprzez klikanie myszką niż ze
    znajomością HTML, PHP, JS itp.
    Poza tym podobno CV powinno mieścić się na 1 (jednej) stronie

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 16. Data: 2005-09-05 12:31:34
    Od: "macko42" <m...@W...gazeta.pl>

    Schwester <j...@c...com> napisał(a):

    > Poza tym podobno CV powinno mieścić się na 1 (jednej) stronie

    dlaczego?

  • 17. Data: 2005-09-05 13:01:06
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    > Poza tym podobno CV powinno mieścić się na 1 (jednej) stronie
    Jezeli masz troche wiecej doswiadczenia zawodowego i do tego kilka
    fakultetow to trudno to zmiescic na jednej stronie.

    Pozdrawiam
    Pawel

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 18. Data: 2005-09-05 13:40:11
    Od: stefan <m...@N...wp.pl>

    Schwester <j...@c...com> wrote in

> [...]
    > internetowych" a niżej "...FrontPage" to raczej kojaży mi się z
    > amatorskim projektowaniem stron poprzez klikanie myszką niż ze
    tak jest - prawdzimy webmaster uzywa tylko i wylacznie notatnika :DD

  • 19. Data: 2005-09-05 14:38:31
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    05.09.2005 # 14:40:11, stefan napisał:

    > tak jest - prawdzimy webmaster uzywa tylko i wylacznie notatnika :DD

    Prawdziwy webmaster korzysta z dobrego edytora z podświetlaniem składni,
    wie, czym jest specyfikacja HTML 4.01, DOM i wiele innych rzeczy.
    Frontpage to taka zabawka IMHO, która służy dzieciom w podstawówce do
    robienia własnych stron.

    PS. Oczywiście mogę się mylić, bo osobiście już z Frontpage nie
    korzystałem od kilku lat. Może coś się zmieniło ;).
    --
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2005-09-05 14:42:35
    Od: stefan <m...@N...wp.pl>

> [...]
    >
    > PS. Oczywiście mogę się mylić, bo osobiście już z Frontpage nie
    > korzystałem od kilku lat. Może coś się zmieniło ;).

    rany - ja tylko tak w zartach a tu od razu bija... ;)