PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv do oceny

  • 31. Data: 2005-09-06 09:01:22
    Temat: Re: cv do oceny
    Od: Rafal Skoczylas <n...@s...org>

    On Mon, 5 Sep 2005 18:47:29 +0200, --Negri-- wrote:
    > Mam jednak prosbe, napisz w kilku zdaniach co zrobic aby tekst nie
    > rozjezdzal sie pod innymi edytorami. Takie praktyczne wskazowki
    > przydaly by sie napewno nie tylko mi.

    Najlepiej byłoby do zapisywania użyć formatu niezależnego od urządzenia
    wyświetlającego. Zakładając, że osoba do której to wysyłasz, nie będzie
    tego edytować, tylko czytać, można użyć PDF, który nie jest ideałem ale
    jest wystarczająco dobry.

    Jeżeli boisz się (raczej niepotrzebnie), że osoba do której piszesz
    nie będzie mogła PDF odczytać, to we wiadomości możesz napisać skąd
    można pobrać (jednym klikiem) CV w innych formatach.

    Jeżeli jednak koniecznie chcesz wysłać .doc, to znajdź sobie na sieci
    jakiś tutorial jak formatować dokument poprawnie. Unikaj przynajmniej tych
    najbardziej rzucających się w oczy rzeczy, jak robienie pustych linii przy
    pomocy entera. Myślę, że w przyzwoitym tutorialu na temat używania styli
    znajdziesz większość niezbędnych informacji oraz wiele więcej. ;)

    Osobiście .doc odradzam, bo potrafi się rozjeżdząć nawet między różnymi
    wersjami MS Word, nie mówiąc już o innych edytorach.

    n.
    --
    Nothing great was ever achieved without enthusiasm.

  • 32. Data: 2005-09-06 09:05:03
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    --Negri-- <N...@S...PL> napisał(a):

    > wpisałem to po to aby osoba ktora ma kilkadziesiat sekund na przejzenie cv
    > nie musiala liczyc tego w pamieci
    on nie liczy, dziala instynktownie, szczegolnie po ktorejs setce cv.ek ;)

    > moze stan cywilny nie jest taki wazny, ale pracodawca moze z tego
    > wywnioskowac ze jestem bardziej dyspozycyjny
    tutaj moglbym zadac pytanie kto jest bardziej _efektywny_, kawaler czy maz
    z dwojka dzieci, ktory ma rodzine na utrzymaniu? dyspozycyjnosc w tym
    przypadku dla mnie schodzi na plan dalszy. ale to temat rzeka dlatego
    pominmy:)
    jesli bedziesz mial byc dyspozycyjny a na robocie bedzie ci zalezalo to
    i tak bedziesz bez wzgledu na stan cywilny.

    > konkursach a nie dyplom
    >
    > uwierz, dyplom bylo o wiele trudniej zdobyc
    nie watpie, ale ci ktorzy cenia sobie solidna robote bardziej cenia efekty
    w pracy a nie dyplomy, ordery czy tez odznaczenia. dyplom dla takiej osoby
    jest co najwyzej milym akcentem.

    > to ze zdobylem doswiadczenie
    :)

  • 33. Data: 2005-09-06 10:37:08
    Od: Schwester <j...@c...com>

    macko42 napisał(a):

    > dlaczego?

    To nie jest moja opinia, tak tylko słyszałem.
    Sam swoje CV mam ściaśnione do granic możliwości i czytelności i przy
    małych marginesach ledwie mieści się na 1 stronie

    --
    ____ _ _

  • 34. Data: 2005-09-06 10:40:22
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    06.09.2005 # 09:43:30, mhl999 napisał:

    > polzartem/polserio to byla kiedys taka wódka z polmosu bielsko.biala
    > tylko cos kiepsko sie sprzedawala nie wiedziec dlaczego :)

    :D
    --
    pozdrawiam