PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oprogramowanie do firmy - Windows XP Pro czy Home

  • 1. Data: 2005-09-04 12:26:44
    Temat: Oprogramowanie do firmy - Windows XP Pro czy Home
    Od: "Glam" <g...@N...gazeta.pl>

    Witam

    W zasadzie to nie wiem czym roznia sie te Windowsy. Czy do firmy musi byc Pro?
    Czy Pro to po prostu "lepsza" wersja Windowsa?

    Pozdrawiam
    Glam

  • 2. Data: 2005-09-04 12:31:40
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Sun, 4 Sep 2005 12:26:44 +0000 (UTC), in Glam wrote:

    > W zasadzie to nie wiem czym roznia sie te Windowsy. Czy do firmy musi byc Pro?
    > Czy Pro to po prostu "lepsza" wersja Windowsa?

    NTG. http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_home_
    pro.asp

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/
    Polish is essentially a light form of Russian that even Germans can master.

  • 3. Data: 2005-09-04 12:32:16
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 04-09-2005 o 14:26:44 Glam <g...@N...gazeta.pl> napisał:

    > Witam
    >
    > W zasadzie to nie wiem czym roznia sie te Windowsy. Czy do firmy musi
    > byc Pro?
    > Czy Pro to po prostu "lepsza" wersja Windowsa?

    NTG i NżadnaG.

    http://42.pl/url/dSa

  • 4. Data: 2005-09-04 12:34:39
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Glam napisał(a):
    > Witam

    No cześc,

    > W zasadzie to nie wiem czym roznia sie te Windowsy.

    NTG, ale masz
    <http://tinyurl.com/8yzr4>
    <http://www.microsoft.com/products/info/product.aspx
    ?view=39&pcid=a9d2c448-eb05-4a2b-a062-9c711c533e0c&t
    ype=ovr>

    > Czy do firmy musi byc Pro?

    Nie czytałem licencji, ale nie wydaje mi się.

    > Czy Pro to po prostu "lepsza" wersja Windowsa?

    Tak.

    Zbyszek

  • 5. Data: 2005-09-04 12:35:23
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 04 Sep 2005 12:26:44 +0000, Glam napisał(a):

> [...]
    >
    > W zasadzie to nie wiem czym roznia sie te Windowsy. Czy do firmy musi byc Pro?
    > Czy Pro to po prostu "lepsza" wersja Windowsa?

    Kompletne NTG.
    Jesli nowa firma jeszcze calkiem bez sprzetu, to za wyjatkiem jednego
    stanowiska potrzebnego do obslugi Platnika, daj na reszcie Linuksa
    Mandrake 10.1 i bedzie OK.

  • 6. Data: 2005-09-04 12:48:16
    Od: "Glam" <g...@g...pl>

    Wybaczcie :-) Ale juz wiem co i jak. Dzieki za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Glam