PracaGrupypl.praca.dyskusje › co jest grane?

  • 11. Data: 2004-05-06 07:13:59
    Temat: Re: co jest grane?
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Fabio" <f...@a...inetsolutions.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1b03f24f67c59252989770@news.astercity.net..
    .
    > In article <M...@n...astercity.net>, fabio@anti-
    > spam.inetsolutions.pl says...

    Mozesz zdradzc tajemnice, dlaczego twoja opinia moze cos wniesc do sprawy?

    --
    PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów

  • 12. Data: 2004-05-06 07:32:21
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>

    Katalizator wrote:

    > Mozesz zdradzc tajemnice, dlaczego twoja opinia moze cos wniesc do sprawy?

    Bo sam tez biore udzial w rekrutacjach (do swojego dzialu) i moge to
    ocenic z punktu widzenia potencjalnego pracodawcy.

    ..:: fabio

  • 13. Data: 2004-05-06 07:44:54
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Fabio" <f...@a...inet.alpha.pl> napisał w wiadomości

    > Bo sam tez biore udzial w rekrutacjach (do swojego dzialu) i moge to
    > ocenic z punktu widzenia potencjalnego pracodawcy.
    ...albo kolejnej niekompetentnej osoby, ktorej sie wydaje ze wie i rozumie
    co mowi kandydat (tez sie z tym spotkalem). Ostatnio odszedlem od klasycznej
    formy cv , kierujac ja do ludzi z wyobraznia (czyli do mniejszosci) .
    rzucisz okiem? gg 829168
    pozdka

  • 14. Data: 2004-05-06 07:59:20
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>

    Katalizator wrote:

    > ...albo kolejnej niekompetentnej osoby, ktorej sie wydaje ze wie i rozumie
    > co mowi kandydat (tez sie z tym spotkalem).

    Jesli sugerujesz mi juz na wstepie niekompetencje...

    > Ostatnio odszedlem od klasycznej
    > formy cv , kierujac ja do ludzi z wyobraznia (czyli do mniejszosci) .
    > rzucisz okiem?

    ... to nie wiem, czy jest sens. Natomiast to, do kogo kierujesz swoje CV
    ma rowniez wplyw na szanse znalezienia pracy. Jesli, jak sam piszesz,
    kierujesz je do mniejszosci, to Twoje szanse na zdobycie danej profesji
    sa rowniez mniejsze, choc zaleza tez w glownej mierze od kwalifikacji i
    doswiadczenia. Caly proces rekrutacji polega na tym, aby pracodawca oraz
    pracownik jak najbardziej dopasowali swoje wlasne wymagania i oczekiwania.

    Ale skoro Twoje CV jest skierowane do ludzi z wyobraznia, to podeslij -
    chetnie sprawdze, czy mam wyobraznie, czy jednak nie.

    ..:: fabio

  • 15. Data: 2004-05-06 08:15:42
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    > Ale skoro Twoje CV jest skierowane do ludzi z wyobraznia, to podeslij -
    > chetnie sprawdze, czy mam wyobraznie, czy jednak nie.
    >
    > ..:: fabio
    poszlo na priv. wymazalem to co (chyba) trzeba ;)

  • 16. Data: 2004-05-06 10:07:58
    Od: "Lucar" <a...@y...com>

    "Marek" <m...@g...pl> wrote in message

    > Biorąc pod uwagę okoliczności, to gratulacje należą się nam obu :)
    > Ja po 1.5 roku jeszcze piszę, ale już tylko odpisuję na ogłoszenia
    > bo na dokarmianie Poczty Polskiej na większą skalę już mnie nie stać.
    > Pozdrawiam
    > Marek

    To nie lepiej skorzystać z Internetu?

    --